Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@23:56:59 GMT

خطیبی شاگردان منصوریان را فراری داد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۴۴۳

خطیبی شاگردان منصوریان را فراری داد

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آلومینیوم اراک از جمله تیم‌هایی است که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را در لیست خروجی قرار داد. البته هستند تیم‌های دیگری در لیگ برتر که با جدایی بازیکنان زیادی روبرو شدند اما در اغلب این تیم ها بازیکنان بودند که قصد جدایی داشته و به دلیل نامشخص بودن وضعیت تیم  تصمیم گرفتند به تیم دیگری بپیوندد اما در مورد تیم آلومینیوم شرایط کمی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول خطیبی در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشته از آنها خواسته بازیکنانی که با منصوریان کار می‌کردند به کل از ترکیب تیم کنار بگذارند. در این مدت با توجه به ذهنیت منفی که بین این دو مربی وجود داشت طبیعتاً خطیبی نمی‌توانست در کنار شاگردان منصوریان در آرامش کار کند؛ از این رو در شرایطی که باشگاه قصد داشت با برخی از آنها تمدید کند خواهان خروج آنها از لیست بازیکنان تیم آلومینیوم شد.

بدون شک با توجه به‌ نوع جدایی منصوریان از تیم آلومینیوم، بازگشت خطیبی به این‌ تیم و حواشی به جا مانده از فصل قبل، شروع مجدد لیگ و تقابل تیم‌های صنعت نفت و آلومینیوم اراک با توجه به رویارویی مجدد این دو مربی می تواند جالب و دیدنی باشد. بیشتر بخوانید: گاندوها در اراک؛ تقابل دوستانه خطیبی و تارتار

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در قالب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی و در بازی برگشت به سراغ یکدیگر می‌رود تا خود را به فینال این رقابت ها نزدیک تر کنند.

بازیکنان رئال مادرید که در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی، مهمان هستند، مشغول گرم کردن در زمین حریف هستند. در حاشیه این تمرین بازیکنان رئالی هنگام ورود به زمین منچسترسیتی از رد شدن از روی لوگوی تیم منچسترسیتی خودداری کردند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896500

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی