Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:44:41 GMT

ماجرای پسر ایذه‌ای که برای نجات جان زنان همسایه به دل آتش زد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۶۵۷

ماجرای پسر ایذه‌ای که برای نجات جان زنان همسایه به دل آتش زد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها_هفته گذشته حریق یک واحد آپارتمان در منطقه کوی منگشت ایذه باعث مجروحیت دو زن و یک پسر ۱۵ ساله به نام علی شد که برای کمک به همسایه به دل آتش زده بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایذه، 18 شهریورماه علی لندی پسر 15 ساله اهل ایذه که چند روزی مهمان منزل خاله خود در منطقه کوی منگشت این شهرستان بود، به یک باره با شنیدن صدای کمک خواهی، زنان همسایه برای کمک به آنان بدون ترس خود را به دل خطر زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن روز آتش سوزی یک واحد آپارتمان در اثر نشست گاز مایع از پیک نیک باعث حادثه و مجروحیت دو زن شده بود که پس از برخواستن صدای کمک خواهی پسری که مهمان همسایه آنان بود فوری خود را به آنان رساند و وقتی خواست پیک نیک را از آن دو زن دور کند خود طعمه شد و دچار مصدومیت شدید شد.

نگاهی به اولویت‌های اقتصادی خوزستان در دولت سیزدهم|خوزستان با عزم دولت مردمی آماده جهش اقتصادی می‌شود
10هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند استان خوزستان توزیع می‌شود
بسیجیان خوزستان در خط مقدم کمک به ایتام هستند

در این حادثه علی لندی، پسر 15 ساله که تا پیش از آن مشغول بازی با پسرخاله خود بود، دچار سوختگی بالای 85 درصد شد که ناتوانی بیمارستان ایذه و بیمارستان اهواز در درمان پسر، خانواده را به ناچار مجبور به اعزام فرزند خود به بیمارستان اصفهان کردند که هم‌اکنون علی در اصفهان در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و امید به دعای هم میهن‌نان خود است.

گزارش ویدیوئی خبرنگار تسنیم از ایذه را در خصوص شرح ماجرای آن روز و حادثه‌ای که بر سر علی آمد را در ادامه مشاهده بفرمایید.

انتهای پیام/331/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از خوزستان زیبا+فیلم

استان خوزستان با تمدن ۹۰۰۰ ساله و طبیعت بی‌نظیر خود، یکی از پرطرفدارترین استان‌های جنوبی کشورمان است. شهرهای این استان جنوب غربی کشورمان، با مردم خونگرم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، هر ساله به خصوص در بهار و پاییز میزبان مسافران از سرتاسر کشورمان هستند.

 اهواز مرکز استان خوزستان، آبان، ایذه، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، خرمشهر، مسجد سلیمان، بهبهان، رامهرمز، باغملک و ... شهرهای این استان بزرگ کشورمان هستند که هر یک دیدنی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند.

 برای تماشای دیدنی های خوزستان باید برنامه چند روزه برای سفر به این شهر در نظر بگیرید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند