Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:22:18 GMT

امدادرسانی هلال احمر به ۳۳۸ حادثه‌ دیده در ۷۲ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۸۶۳

امدادرسانی هلال احمر به ۳۳۸ حادثه‌ دیده در ۷۲ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام روابط عمومی جعمعیت هلال احمر، امدادگران هلال‌احمر در عملیات امداد و نجات ٧٢ ساعت گذشته در سراسر کشور، ۲۸۵ حادثه را پوشش امدادی دادند.

بنا بر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر، در مأموریت‌های امدادی ۷۲ ساعت گذشته، به ۳۳۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با تلاش امدادگران جمعیت ۲۲۲ نفر نجات یافته، ۱۵۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۱۱۲ مصدوم نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند. در این بازه زمانی ۳۴ مورد عملیات رهاسازی نیز انجام و ۴۱ مصدوم سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

کد خبر 5307614

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امدادگران هلال احمر امداد رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر اربعین 1400 شورای شهر تهران قوه قضاییه شهرداری تهران اربعین حسینی پیش بینی وضعیت هوا وزارت کشور وزارت آموزش و پرورش ستاد مرکزی اربعین کیفیت هوای تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان زندان ها ویروس کرونا بازگشایی مدارس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۷ صبح امروز ۳۰ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی، به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به اینکه ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متأثر از سیل، برپا شد.

کد خبر 6081768

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند