Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:38:48 GMT

پلیس کرمان بیش از ۵۰۸ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۸۷۱

پلیس کرمان بیش از ۵۰۸ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرد

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۲۸۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و هلاکت یک قاچاقچی مسلح مواد مخدر طی عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد خبر داد.

سرهنگ مهدی توسنگ افزود: ماموران دسته رزمی شهید خواجویی بهرامجرد که تحت مدیریت یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد اجرای ماموریت می کنند با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر از طریق  مسیرهای خاکی محدوده محور راین - کرمان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران با استقرار شبانه در محدوده دره "قروئیه" به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند اما راننده آن با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل و آتش پرحجم ماموران پس از طی مسافتی کوتاه از حرکت باز ایستاد.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر خاطرنشان کرد: ماموران از درون این خودرو ۲۸۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند و در ادامه طی بررسی محل درگیری متوجه شدند سرنشین مسلح این خودرو نیز به هلاکت رسیده و در انتقال این حجم سنگین مواد افیونی ناکام مانده است.

فرمانده انتظامی بم نیز گفت: با همکاری اطلاعاتی پلیس استان گلستان و در عملیات پلیس این شهرستان، ۲۲۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ اکبر نجفی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق محور های روستایی بم مطلع و موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با  اشرافیت اطلاعاتی خود، ۲ نفر از قاچاقچیان را هنگام انتقال ۱۰۳ کیلو و ۲۰۰ گرم  تریاک در محور روستایی ابارق دستگیر و خودروی پراید آنان را نیز توقیف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بم خاطر نشان کرد :  بلافاصله ماموران در ادامه این عملیات ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل قاچاقچیان ۱۲۱کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک را نیز از داخل یک دستگاه پراید پارک شده در این مکان کشف و یکی دیگر از قاچاقچیان را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ "نجفی" با اشاره به اینکه طی این عملیات در مجموع ۳ قاچاقچی دستگیر،  ۲۲۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد، بیان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها کرمان مواد مخدر نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان مواد مخدر نیروی انتظامی کرمان کرمان مواد مخدر نیروی انتظامی کرمان گرم تریاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم