Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به دلیل صادر نشدن ویزا حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات بلژیک لغو شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با برنامه خط اول رادیو ورزش درباره لغو اعزام ورزشکاران کشورمان به مسابقات بلژیک گفت: دیشب بلیت گرفته شد، اما ویزا صادر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دعوتنامه و نامه از کمیته ملی المپیک داشتیم و همه مراحل کار را انجام داده بودیم.

شادنیا اظهار کرد: چند بار با مسئول برگزاری مسابقات مکاتبه، شکایت و گله کردیم تا پنجره ثبت نام را برای ما باز کنند، اما یک مقدار دیر پنجره ثبت نام را باز کردند و ویزا صادر نشد.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: شرکت کنندگان ما یک خانم در رده بزرگسال و دو آقا در رده امید بودند و چون مسابقات قهرمانی کشور در سال قبل برگزار نشد متاسفانه امتیازهای قهرمانی کشور ما نصف شد و هدف ما این بود که با شرکت در مسابقات بلژیک امتیازات را برگردانیم. انشالله در مسابقات بعد سعی می‌کنیم این کار را انجام بدهیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری مسابقات بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز لغو شد.


امابا توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسوولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دبی سفر خواهند کرد و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت