Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ دبیر شورای تحول قضایی دادگستری کل استان البرز ضمن تشریح عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ این دادگستری بیان کرد: دادگستری استان البرز توانست در ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضائیه با کاهش ۱۱ رتبه‌ای از جایگاه ۲۵ کشور به عنوان ۱۴ برسد و از این حیث رتبه اول بیشترین پیشرفت را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان البرز با اشاره به «ارزیابی و تحلیل نظام‌مند آمار عملکرد دادگستری‌های سراسر کشور» توسط معاونت راهبردی قوه قضائیه گفت: در این ارزیابی عملکرد دادگستری های سراسر کشور در ۶ شاخص اصلی و ۱۴ زیر شاخص مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته است.

حسین اعظمی چهاربرج با اشاره به محدودیت های دادگستری استان البرز در زمینه منابع انسانی و فضای فیزیکی بیان کرد: با وجود اینکه از نظر تعداد قضات و کارمندان شاغل وضعیت این دادگستری از میانگین کشوری پایین بوده و از این نظر جزو پنج استان کم برخوردار کشور است ولی دادگستری استان توانست در دوره تیر ۱۳۹۹ تا تیر ۱۴۰۰ با تلاش های جهادی همکاران، بیشترین پیشرفت و رشد را از نظر عملکردی داشته باشد و از جایگاه ۲۵ کشور به جایگاه ۱۴ کشور برسد.

وی با اشاره به نقش برنامه‌ریزی و پیگیری این برنامه ها در ارتقای رتبه استان متذکر شد: راهکارهای ارتقای رتبه استان به صورت دقیق بررسی شده و امیدواریم با استخراج نقاط ضعف و رفع آنها و تقویت نقاط قوت دادگستری کل استان بتوانیم در ارزیابی آتی جزو ۱۰ استان برتر کشور باشیم. 

48

کد خبر 1555994

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز جان باختند/ ۵ استان دارای بیشترین آمار تصادفات

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون ۵۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات فوت کردند و پنج استان دارای بیشترین فراوانی تصادفات بودند.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی امروز سه شنبه در حاشیه بازدید محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، اظهار داشت: تا هشت صبح امروز سه شنبه هفتم فرودین بالغ بر ۳۱۰ میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است و در این مدت ۵۱۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان پنج استانی هستند که بیشترین فراوانی تصادفات را دارند.

سردار حسینی اضافه کرد: بیش از ۸۷ هزار نفر از دستگاه‌های مختلف در طرح نوروزی ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند همچنین با کمک دستگاه‌های مختلف در طول مسیر ۳۹۲ ایستگاه سلامت راه اندازی کردیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • ۵۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز جان باختند/ ۵ استان دارای بیشترین آمار تصادفات
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • ۱۰ سلبریتی زن با بیشترین دنبال‌کننده در فیس‌بوک سال ۲۰۲۴
  • سال۱۴۰۳،سال ارتقاء شاخص‌های عملکردی بانک کارآفرین