Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:40:46 GMT

مادری به قتل ۳ دختر خردسالش متهم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۳۵۴۹

مادری به قتل ۳ دختر خردسالش متهم شد

زنی ۴۰ ساله در نیوزیلند امروز (شنبه) به اتهام قتل سه دختر خردسال خود در یکی از دادگاه های این کشور حاضر شد.

به گزارش مشرق، این زنِ متهم به قتل سه دختر خردسالش تنها چند هفته پس از آمدن این خانواده از آفریقای جنوبی به نیوزیلند، امروز در یکی از دادگاه های این کشور حاضر شد.

به گفته سخنگوی دادگاه، صبح امروز حکم بازداشت این زن از سوی قاضی صادر و متهم به منظور ارزیابی سلامت روان به بیمارستان ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش نیروهای پلیس محلی، این زن ۴۰ ساله با نام دیکاسون، متهم به قتل دو قلوهای دو ساله و یک دختر ۶ ساله دیگرش است همچنین اجساد این کودکان نیز روز پنجشنبه در منزل محل اقامت این خانواده پیدا شده است.

بر اساس گزارش پلیس محلی، این خانواده اخیراً به تیمارو، شهری ۲۹ هزار نفری در جزیره جنوبی نیوزیلند، نقل مکان کرده بودند.

به گزارش رویترز، رسانه های محلی نیوزیلند گزارش دادند که این زن و همسرش هر دو پزشک هستند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان قتل مادر دختر بچه دوقلو نیوزلند اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل، زن جوانی هراسان به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: یکی از ارازل و اوباش‌های محل به نام "بیژن" به خواستگاری دختر 17 ساله‌ام آمده بود اما به‌خاطر شرارت‌هایش و اعتیادی که الکل به دارد، جواب منفی دادیم اما او کینه به دل گرفت!

شاکی ادامه داد: روز حادثه، بیژن و 2 نفر از دوستانش که به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی در حالت طبیعی نبودند به سمت خانه ما حمله کردند و پس از شکستن قفل درب با میله‌‌آهنی وارد خانه شدند و پس از ضرب و شتم اعضای خانواده‌ام، دخترم را به قصد آدم‌ربایی سمت خودروی خود بردند همچنین آنها قبل  از اینکه فرار کنند در جریان ارتکاب جرم، مرد همسایه‌ای که قصد داشت دخترم را نجات دهند از طبقه دوم راه‌پله‌های ساختمان به پایین پرتاب کردند!

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خیلی زود راهی صحنه جرم  شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی موردنظر را شناسایی کردند که در  ادامه نیز تردد ماشین آنها در حوالی شهرستان آمل ردیابی شد و همین سرنخ کافی بود تا متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری 3 مرد جوان ادامه داشت اما هنگامی که آنها متوجه شدند از سوی پلیس تحت پلیس تعقیب هستند دختر جوان را رها کردند و به صورت جداگانه متواری شدند.

قتل هولناک مرد معتاد با ضربات چاقو در شرق تهران

 پس از بازگشتن دختر جوان به خانه‌اش تحقیقات جنایی ادامه پیدا کرد و مشخص شد خواستگار شرور در خانه پدرش واقع در محله قرچک مخفی شده که ساعتی بعد کارآگاهان راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای او را طی یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی دختر جوان با همدستی 2 نفر از دوستانش اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده مرتکب جرم شده است.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات جهت دستگیری 2 ارازل و اوباش فراری دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • خبر مهم از زورگیران اتوبان صدر / برای بازسازی به صحنهٔ جرم آمدند
  • متهم اتوبان صدر: گوشی‌های دزدی را در چهارراه مولوی می‌فروختیم
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین