Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز را ۱۷ مورد اعلام کرد و گفت: مهار آتش سوزی یک دستگاه ایسوزو ۸ تن در منطقه شیخ بهاء شمالی و نیزار در منطقه پردیس با حضور به موقع آتش نشانان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عملیات اطفاء حریق در دکه مواد غذایی در پارک گل‌ها واقع در منطقه گلستان که به علت اتصال برق کولررخ داده بود، منزل مسکونی در خیابان ۱۷ غربی پادادشهر به علت اتصال برق اجاق گاز، فضای سبز پارک اندیشه در منطقه فرهنگ شهر، نیزار در مسیر جاده ساحلی غربی مقابل پارک جزیره، ساختمان متروکه خیابان کافی نبش خسروی و کنتور برق در خیابان ۱۰ کارون کوی ملت را از دیگر عملیات‌های انجام شده عنوان کرد.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی در منزل مسکونی در فاز ۳ کوی ملت به علت اتصال برق لباسشویی، اظهار داشت: مهار حریق یک دستگاه زانتیا در مسیر سه راه خرمشهر به علت پارگی شیلنگ بنزین، پیکان در منطقه کمپلو به علت اتصال برق خودرو، منزل مسکونی در کوی مجاهد به علت بی احتیاطی در آشپزی و ترانس برق در آخر آسفالت از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور به شمار می‌روند.

این مقام مسئول به واژگونی یک دستگاه پژو پارس در مسیر کمربندی حد فاصل مسیر تصفیه و پلیس راه قدیم اشاره و تصریح کرد: این حادثه منجر به فوت راننده شد و آتش نشانان خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند، ضمن اینکه انفجار گاز در قلعه چنعان شهرستان کارون منجر به تخریب ۳ منزل مسکونی و مصدوم شدن ۴ نفر شد.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۱۴ غربی و ۱۱ شرقی، ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات اطفاء حریق علت اتصال برق منزل مسکونی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه