Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@03:06:37 GMT

جلسه سرپرست پرسپولیس با حسینی و کامیابی‌نیا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۳۵۷۶

جلسه سرپرست پرسپولیس با حسینی و کامیابی‌نیا

سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را با دو کاپیتان این تیم برگزار کرد.

سیدمجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (شنبه) جلسه‌ای با سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا به صورت جداگانه برگزار کرد.

کاپیتان حسینی برای انجام امور اداری خود، به باشگاه آمده بود که دقایقی هم با صدری به گفت‌وگو نشست.

همچنین کامیابی‌نیا که به تازگی از کشور امارات به ایران بازگشته، برای دیدار با سرپرست جدید باشگاه راهی دفتر پرسپولیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس

بیشتر بخوانید:

AFC: پرسپولیس-الهلال؛ نبردی اصیل میان ابرقدرت‌های آسیا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که به خاطر حواشی پیش آمده در بازی با آلومینیوم اراک با حکم کمیته انضباطی مواجه شده بود، بعد از مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داد، دوباره به کمیته انضباطی احضار شد و توضیحاتش را ارائه کرد.

حالا شایعات زیادی درباره احتمال محرومیت حسینی در بازی آینده استقلال مطرح شده و هواداران منتظر اعلام نظر دوباره کمیته انضباطی هستند.

در این شرایط علی پورحیدری فرزند منصور پورحیدری یکی از افرادی است که به حمایت از حسینی پرداخته است. او در این خصوص گفت: «کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد!»

او افزود: «به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.»

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • سیدحسین: هدفم جلوگیری از تنش هوادار و مأموران بود
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود