Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:12:52 GMT

قاسمی: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۳۶۷۴

قاسمی: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، دکتر حمید قاسمی ضمن تقسیم بندی سطوح ارتباطی ورزش همگانی، توجه به ارتباطات بین بخشی را یک عنصر کلیدی در راستای توسعه ورزش همگانی دانست و افزود: قوانین موازی نهادهای ذی ربط ورزش همگانی مهمترین مانع توسعه ورزش همگانی است و در صورت حذف این موانع قانونی جدی ترین گام در راستای توسعه ورزش همگانی برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تصحیح ارتباطات بین بخشی را پیش شرط توسعه ارتباطات بین فردی در حوزه ورزش همگانی دانست و افزود:‌ زمانی که سازمان ها از یک سیاست کلان در حوزه ورزش همگانی تبعیت کنند کنشگران حوزه ورزش نیز بهتر می توانند ارائه خدمات کنند. بنابراین ارتباطات بین فردی نیز مستقیما از ارتباطات بین بخشی تاثیر می پذیرد.

وی در خاتمه توجه به ارتباطات میان فرهنگی را یک پیشران موثر در بهره مندی از تجربیات موفق ملل پیشتاز در حوزه ورزش همگانی دانست و اذعان داشت: جهان به سمت توسعه ارتباطات بین فرهنگی حرکت می کند و شکل گیری یک جامعه سلامت و پیشتاز در حوزه ورزش همگانی بدون توجه به دستاورد های ملل موفق در حوزه ورزش های همگانی امکان پذیر نیست، بنابراین پیش نیاز بهره مندی از تجارب دیگر ملل نیز در گرو ارتباطات موثر بین فرهنگی است.

کد خبر 5307669

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید قاسمی ورزش همگانی گام دوم انقلاب تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال جام جهانی فوتسال تیم ملی والیبال ایران فوتسال الهلال عربستان جام جهانی 2021 فوتسال مسابقات قهرمانی آسیا کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تاجیکستان حوزه ورزش همگانی ارتباطات بین بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، ودود اسحق زاده صبح سه شنبه در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، خاطرنشان کرد: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

وی اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

اسحق زاده بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

کد خبر 6086393

دیگر خبرها

  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه