Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@19:11:56 GMT

دورکاری کارمندان تهران تمام شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۴۳۲۶

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: با توجه به خارج شدن تهران و شهرستان های استان از وضعیت قرمز ناشی از کرونا،۷۰ درصد کارمندان باید به صورت حضوری و حداکثر ۳۰ درصد از کارمندان مشاغل ضروری می‌توانند به صورت دورکاری کار خود را انجام دهند. ناطقان: غلامرضا عباس پاشا روز دوشنبه با بیان اینکه براساس آخرین رنگبندی اعلام شده فقط شهرستان قدس در استان تهران هنوز در وضعیت قرمز ناشی از کرونا قرار دارد، افزود: فقط حضور کارمندان در این شهرستان به صورت ۵۰ درصدی است و در دیگر ادارات شهرستان باید ۷۰ درصد کارمندان بر سرکار حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دورکاری در ادارات براساس بخشنامه و اپیدمی ویروس کرونا دوباره احصا شده است و دستگاه های دولتی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مکلف هستند بخشی از خدمات خود را از طریق خدمات الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

عباس پاشا گفت: براساس مصوبه سازمان استخدامی کشور دستگاه ها موظفند از ظرفیت دورکاری با اولویت کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای استفاده کنند و اگر ظرفیت دیگری وجود داشت این شرایط برای سایر کارمندان در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس نوع کار، برخی از کارمندان باید در محل کار حضور داشته باشند و برخی با توجه به زیرساخت های خدمات الکترونیکی در دستگاه ها وظیفه خود را به شیوه دورکاری انجام دهند. منبع: خبر انلاین برچسب ها: دورکاری ، کارمندان تهران ، مشاغل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دورکاری کارمندان تهران مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال با موضوع قانون جامع حدنگار (کاداستر)، با اشاره به آخرین روند اجرای طرح کاداستر در استان، گفت : تا اواخر اسفند سال گذشته ۴۰ درصد از اراضی کشاورزی استان حدنگاری شده بود و طبق گزارش ثبت اسناد استان، در یک ماه اخیر این آمار با رشد بیش از پنج درصدی به ۴۵.۲ درصد رسیده است.

وی میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور را ۵۱ درصد اعلام کرد و افزود: از مسئولین دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم این آمار تا نیمه‌های تابستان به بیش از ۶۰ درصد و بالاتر از میانگین کشوری برسد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه درخصوص مقابله با تغییر کاربری اراضی در استان، تصریح کرد: طی یکسال اخیر ۱۲۰۰ فقره دستور موقت و ۳۰۰ فقره احکام قطعی برای برخورد با تغییرکاربری‌ها در سطح استان صادر شده و یکی از استان‌های پیشرو در این زمینه هستیم.

وی در رابطه با صیانت از منابع آبی در استان نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال باید ۵۰۰ تا ۶۰۰ حلقه چاه غیرمجاز استان مسدود شود.

کرمی ضمن هشدار جدی به دستگاه‌های خدمات‌رسانی که به واحد‌های غیرمجاز خدمات ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به هر طریق به افرادی که درصدد تصرف، ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز یا حفر چاه‌های غیرمجاز و... هستند جرم محسوب شده و دستگاه‌هایی که مرتکب این جرم شوند تحت تعقیب قرار می‌گیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا