Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری قم از برگزاری ۳۰ مسابقه فرهنگی از ابتدای سال جاری در دادگستری قم خبر داد. خبرگزاری میزان- اسماعیل جعفری از برگزاری ۳۰ مسابقه فرهنگی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ در دادگستری قم خبر داد.
معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری قم افزود: این مسابقات در قالب‌های مختلف با اهداف گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی، قرآن و عترت، ترویج اندیشه‌های حضرت امام (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی، احکام و اعتقادات، بهداشت روان و مهارت‌های زندگی، اخلاق اسلامی، فرهنگ سازمانی، تکریم ارباب رجوع، ترویج عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، ویژه کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان طراحی و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری افزایش مشارکت کارکنان و خانواده‌ها در برنامه‌های فرهنگی را از جمله اهداف امور فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: به همین منظور در طراحی این مسابقات قالب‌های مختلف و متنوعی مد نظر قرار گرفته تا با افزایش شمار مشارکت کنندگان در این مسابقات نسبت به سنوات گذشته باشیم.
سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری قم با اشاره به اینکه در طراحی این مسابقات مفهوم مخاطب فرهنگی و گوناگونی آن و یا به عبارتی نیاز‌ها و اهداف متفاوت مخاطبان لحاظ شده است تصریح کرد: برنامه ریزی فرهنگی در دادگستری، هر ساله بر مبنای انتظار سنجی از مخاطبان و همچنین نیاز سنجی از مدیران صورت می‌پذیرد تا دارای بیشترین اثر بخشی در میان جامعه مخاطب خود باشد.       بیشتر بخوانید:       آیین تقدیر از برگزیدگان رویداد‌های مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار شد انتهای پیام/ برچسب ها: قم مسابقه فرهنگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قم مسابقه فرهنگی مسابقه فرهنگی دادگستری قم امور فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: باید نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، یاسم خان‌محمدیان امروز- چهارشنبه بیست و نهم فروردین‌_ در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: روند پیشرفت طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و تولید نهال در سال جاری برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل آتش‌سوزی، افزود: لازم است نظارت جامعی از سوی اکیپ‌های اطفای حریق و دیدبان‌ها صورت گیرد تا با حضور به موقع و سریع در محل از گسترش حریق جلوگیری شود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی بسیار تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: مدیران منابع طبیعی شهرستان‌ها برای پیشگیری و اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع از مجریان طرح‌ها و بهره‌برداران منابع طبیعی، دهیاران و شورای اسلامی روستاها در مناطق بحرانی کمک بگیرند.

خان‌محمدیان ادامه داد: لازم است ضمن توجه جدی در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت نسبت به تولید شش میلیون اصله نهال در استان اقدام شود.

کد خبر 745447

دیگر خبرها

  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳