Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کارشناسان فوتبالی با صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سازمان لیگ درخواست کردند با برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد خوزستان، تنها نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان را در شرایط مسابقه قرار دهند تا این تیم با آمادگی بهتری به مرحله یک‌ چهارم نهایی گام بگذارد.

سهیل مهدی در گفتگو با خبر ورزشی درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای انجام مسابقه سوپرجام اظهار داشت: با توجه به حضور تیم ها در اردوی بدنسازی پیش فصل و همچنین برگزاری دو بازی تیم ملی در مهر ماه در تاریخ های ۱۵ و ۲۲ مهر مقابل امارات و کره جنوبی که البته لازمه آن تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور هرچه پرقدرت تر در این رقابت هاست، امکان برگزاری سوپرجام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو تیم فولاد و پرسپولیس هم در این مدت در فصل بدنسازی هستند بنابراین با توجه به فاصله کم باقی مانده بین آخرین بازی تیم ملی و شروع مسابقات لیگ برتر باید با مسئولان هر دو تیم پرسپولیس و فولاد صحبت کنیم و نظر آنها را هم بدانیم. اما در شرایط کلی با توجه به فشردگی تقویم فوتبالی پیش رو این امکان وجود ندارد و سوپرجام به همین خاطر فعلاً انجام شدنی نیست.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر و غیبت احتمالی پرسپولیس توضیح داد: با توجه به اینکه پرسپولیس در تاریخ ۲۴ مهر باید در مرحله یک چهارم نهایی به میدان برود دو حالت بیشتر مقابل ما قرار نمی گیرد. با توجه به اینکه پرسپولیس تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و متاسفانه دو نماینده شایسته دیگر کشورمان از رسیدن به این مرحله بازماندند، اگر پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی برسد شرایط برای برگزاری مسابقه این تیم در هفته اول مسابقات متفاوت خواهد شد و اگر حالت دیگر این موضوع را در نظر بگیریم شاید بتوان در هفته اول مسابقه پرسپولیس را هم برگزار کرد.

مهدی خاطرنشان کرد: ما همه تمهیدات لازم برای صعود یا عدم صعود احتمالی پرسپولیس را در جدول مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته‌ایم که البته امیدواریم نماینده کشورمان به نیمه نهایی صعود کند. اما در هر صورت ما آمادگی هر تغییر و تحولی در برنامه مسابقات را داریم. ضمن اینکه باید دید کشور میزبان چه شرایط خاصی را با توجه به بیماری کرونا و پروتکل های بهداشتی برای سفر پرسپولیس و یا خروج از این کشور در نظر می‌گیرد که اینها همگی در تعیین دقیق برنامه تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سازمان لیگ پرسپولیس دراگان اسکوچیچ سازمان لیگ سهیل مهدی فولاد خوزستان چهارم نهایی مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085827

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات