Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@02:18:16 GMT

پاداش تیم ملی فوتبال زنان و مردان همسان خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۵۰۸۴

پاداش تیم ملی فوتبال زنان و مردان همسان خواهد شد

به گزارش ایرنا، خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال اظهار داشت: دو پیروزی کسب شده را به کادر فنی و مجموعه همکارم در فدراسیون فوتبال و خانواده فوتسال تبریک می‌گویم. بدون شک با حمایتهای رییس فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری اردوها، مسابقات دوستانه و شرایط مناسب برای اعزام تیم ملی با پرواز اختصاصی جهت حضور در میدان بزرگ جام جهانی، شاهد نتایج مطلوب‌تری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر حمایت‌ها و ارتباطات شخصی رئیس فدراسیون در خصوص پرواز اختصاصی، امکانات و پشتیبانی از تیم‌های ملی وجود نداشت، شاید اکنون تیم‌های ما با آرامش و بدون دغدغه به مصاف رقبای خود نمی‌رفتند.

وی در ادامه در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال زنان به ازبکستان و اختصاص پاداش همسان این تیم با تیم‌های ملی دیگر در صورت پیروزی گفت: شما دیدید که برای اولین بار تیم ملی فوتبال زنان با پرواز اختصاصی و برگزاری اردوهای مستمر، اکنون در ازبکستان به سر می‌برد تا به مصاف رقبای خود برود. همچنین برای اولین بار در نشست هیات رئیسه مصوب شد تا پاداش تیم زنان همسان با تیم‌های مردان باشد تا بتوانیم به تیم ملی زنان عزت بدهیم. عزتی که رئیس فدراسیون فوتبال تاکید بسیاری بر آن داشت. در واقع در بسیاری از مواقع وی از ارتباطات شخصی خود استفاده می‌کند تا تیم‌های ملی و فدراسیون بدون دغدغه، فعالیتهای خود را پیش ببرند.

افشاریان افزود: مجموعه فدراسیون فوتبال و در راس آن عزیزی خادم، تلاش دارند تا تیم ملی به آرامش و قوام خوب برسد و در نهایت در میادین پیش رو بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارد. من از شخص اول فدراسیون که برای تمامی ارکان فدارسیون به ویژه داوران، تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال، زنان، سیستم VAR، کمیته آموزش و کمیته جوانان ارزش قائل شده و با دید باز و منش دقیق برای این مجموعه تلاش می‌کنند تا عدالت به همه ارکان رسیده و در نهایت شاهد توسعه فوتبال باشیم، تشکر ویژه دارم. بدون شک در این راستا خداوند متعال در کنار ما بوده و با آرامش، تلاش و همتی و بزرگی عزیزی خادم و تمامی ارکان فدراسیون فوتبال پیش می‌بریم و روز به روز شاهد شکوفایی و بالندگی این مجموعه هستیم.

تیم ملی فوتبال زنان ایران به منظور حضور در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ هند چهارشنبه (۲۴ شهریورماه) تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

ملی پوشان کشورمان در گروه G با تیم های بنگلاش و اردن همگروه هستند و در روزهای ۳۰ شهریور و ۳ مهرماه به مصاف حریفان خود می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی فوتسال ایران خداداد افشاریان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال زنان فدراسیون فوتبال تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 6082031

دیگر خبرها

  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!