Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@04:27:52 GMT

ثبت اطلاعات واکسیناسیون ۷۶هزار زائر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۵۰۹۵

اطلاعات واکسیناسیون بیش از ۷۶ هزار نفر از ثبت نام کنندگان مراسم اربعین، در وزارت بهداشت ثبت شد. ناطقان: مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اعلام کرد: اسامی بیش از ٧۶ هزار نفر از افرادی که برای سفر عتبات ثبت نام کرده و دو نوبت واکسن کرونا زده اند، مورد تأیید وزارت بهداشت قرار گرفت.

با اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، کد ملی تمامی این افراد با سازمان حج و زیارت تبادل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر برچسب ها: ثبت اطلاعات ، واکسیناسیون ، زائزان اربعین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت اطلاعات واکسیناسیون وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی ایران در آسیا صعود کرد

وزارت اقتصاد اعلام کرد که براساس آمار و اطلاعات مرکز آمار ایران رشد اقتصادی ایران در آسیا روند صعودی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت اقتصاد، معاونت سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه جهان صنعت با عنوان «قعرنشینی در کلوب آسیایی» اعلام کرد: در این مطلب بیان شده است که «در شرایطی که در ۹ فصل اخیر، دولت میزان رشد اقتصاد را مثبت گزارش کرده؛ اما اخیراً در گزارش مجمع جهانی اقتصاد، ایران در رتبه ۱۹ از میان ۲۰ اقتصاد برتر آسیا قرار گرفت» بایستی بیان کرد که بر اساس آمار و اطلاعات مرکز آمار ایران، رشد تولید ناخالص داخلی در ۱۴ فصل پیاپی از فصل دوم سال ۱۳۹۹ تا فصل دوم سال ۱۴۰۲ دارای رشد مثبت بوده است که این موضوع نشان از رونق تولید دارد.

همچنین بر اساس آمار و اطلاعات بانک جهانی، از منظر متغیر تولید ناخالص داخلی به دلار قیمت ثابت سال ۲۰۱۵، ایران در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) در رتبه ۲۷ جهان و ۸ آسیا قرار گرفته است.

بر اساس آمار و اطلاعات بانک جهانی، درآمد ملی ناخالص سرانه به قیمت ثابت سال ۲۰۱۵ ایران از سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) تا ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) روند صعودی را تجربه کرده و در سال ۲۰۲۲ برابر با ۵۴۹۹.۸ دلار شده که بیشترین میزان از سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) است.

کد خبر 744946

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی ایران در آسیا صعود کرد
  • جزئیات تعرفه پزشکان اعلام شد
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۷۹۷ نفر رسید
  • جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • تاکید وزارت بهداشت بر سبوس دار کردن «نان»
  • چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
  • دلیل تاکید وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» چیست؟
  • آمار جدید شمار قربانیان جنگ غزه
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۶۸۶ نفر رسید