Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دکتر پیام طبرسی عضو کمیته کشوری واکسن کرونا با بیان اینکه فاز یک واکسن مشترک ایران و استرالیا در کشور استرالیا اجرا شد و فاز ۲ و ۳ در ایران، گفت: نتایج فاز ۲ که روی ۴۰۰ نفر در کشورمان انجام شد، مناسب بود و عوارض جانبی جدی برای داوطلبان دریافت کننده واکسن، ایجاد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه اطلاعات نتایج فاز دوم به وزارت بهداشت ارسال شد، افزود: نکته مثبت این واکسن این بوده است که سرم خون در ۸۷ درصد دریافت‌کنندگان در مواجهه با ویروس کرونا، آن را خنثی کرده و میزان آنتی‌بادی است که در افراد ایجاد می‌کند.

طبرسی به انجام مطالعات بالینی در فاز سوم اشاره کرد و گفت: در فاز سوم، این مطالعه روی ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر انجام شده و منتظر نتایج اثربخشی آن هستیم که ظرف یک ماه آینده مشخص خواهد شد.

عضو کمیته کشوری واکسن کرونا تاکید کرد: روز گذشته تزریق فاز سوم به پایان رسید.

وی ادامه داد: بعد از مشخص شدن نتایج اثربخشی واکسن در فاز سوم، گزارش نهایی آن به وزارت بهداشت ارسال خواهد شد.

طبرسی با عنوان این مطلب که عارضه مهمی در فاز سوم نیز مشاهده نشده است، گفت: در همین ایام که منتظر نتایج اولیه اثربخشی واکسن هستیم، ممکن است وزارت بهداشت برای تولید آن مجوز اضطراری صادر کند که در این صورت تا آخر مهر می‌توان ۳ میلیون دوز از این واکسن را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد.

وی تاکید کرد: ظرفیت تولید ماهانه ۳ میلیون دوز واکسن مشترک ایران و استرالیا در کشور فراهم است.

کد خبر 627478 برچسب‌ها استرالیا كرونا در ايران واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استرالیا كرونا در ايران واکسن کرونا وزارت بهداشت واکسن کرونا فاز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل ازاداره کل شیلات استان اردبیل، محمد اله‌بخش در بازدید از واحد تولیدی شرکت صنایع غذایی و بسته‌بندی سروتن، تولیدکننده فرآورده کنسرو ماهی‌تُن و کنسرو‌های گوشتی نمین اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تُن‌ماهی در شمال غرب کشور بشمار می‌رود.
وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام‌یافته و طرح توسعه در کوتاه‌مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسرو تُن‌ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل «ماکرل - گیدر» و «هوور وزرده»، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با فنّاوری بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، بیان داشت: مهم‌ترین نکته در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازار‌های هدف قابل‌اعتماد و تضمین فروش محصولات تولیدی است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه‌های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح‌های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری ظرفیت تولید برق از انرژی بادی در بریتانیا
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم