Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی رضایی سرپیری عصر امروز در جلسه بررسی و رفع مشکلات واحدهای دامپروری واقع در مجتمع‌های دامداری «اسکان» (پرورش گوسفند و پرورش گاو) و «شاه‌منظر» در شهرستان شهرکرد گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی امر در استان باید در خصوص رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه مجتمع دامداری شا‌ه‌منظر، راهکار عملی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادارات مربوطه در اسرع وقت برای رفع مشکلات دامداری‌ها اقدام کنند

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه جلسات باید دارای خروجی بوده و نتیجه مطلوب به همراه راهکاری عملیاتی محقق شود، افزود: جهادکشاورزی، آب منطقه‌ای و شرکت گاز باید تمهیدات لازم به منظور رفع مشکلات دامداران مجتمع‌های شاه‌منظر و اسکان شهرکرد را در اسرع وقت بیندیشند.

وی انجام مکاتبات لازم به منظور رفع مشکل تامین گاز مجتمع‌های دامپروری اسکان‌، نصب نیوجرسی و بستن معابر و احداث فضای سبز بین حریم دو مجتمع و اختصاص چاه آب جهاد کشاورزی به مجتمع شاه‌منظر را از مصوبات جلسه دانست و ادامه داد: اعضای هیات امنا و هیات مدیره دامداران مجتمع اسکان ظرف مدت 10 روز کاری مذاکرات لازم در مورد انتقال آب از مجتمع اسکان به مجتمع شاه‌منظر بین دامداران انجام و نتیجه نهایی مذاکرات را جهت اقدامات بعدی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد اعلام کنند.

سام مردانی در ادامه این جلسه با اشاره به مشکلات دو مجتمع فوق، افزود: متاسفانه مجتمع‌های دامداری شاه‌منظر و اسکان علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های بالا هنور استفاده و بهره‌برداری درستی از آن‌ها نشده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان ادامه داد: زمین هر دو مجتمع مذکور زمین ملی می‌باشند لذا دامدارانی که در این مجتمع‌ها دارای پروانه تاسیس بوده و سرمایه‌گذاری نموده در واقع مستأجر دولت هستند و چنانچه تخلفی از سوی آنان صورت پذیرد پیگیری‌های لازم توسط مراجع ذیربط صورت می‌گیرد.

دامداری‌ها نسبت به نصب کنتور آب اقدام کنند

وی ادامه داد: شرکت گاز تا کنون اعتباراتی را به منظور رفع مشکلات گاز مجتمع اسکان هزینه نموده اما با توجه به مشکل کم‌آبی،کاهش و افت سطح آب چاه‌ها مشکلاتی از بابت تأمین آب مجتمع دامداری‌های شاه‌منظر ایجاد گردیده لذا می‌بایست کلیه مجتمع‌های دامداری فوق نسبت به نصب کنتور آب اقدام کنند تا بتوان تصمیماتی در خصوص رفع مشکل کم‌آبی آن‌ها اتخاذ کرد.

مردانی گفت: همچنین جهت رفع مشکل مرز بین این دو مجتمع مکاتبات لازم جهت نصب نیوجرسی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان صورت خواهد پذیرفت.

همچنین اعضای هیأت امنای مجتمع شاه‌منظر خاطرنشان کردند مشکل کمبود و نارسایی آب برای دامداران و همچنین عدم تفکیک مرز بین مجتمع‌های دامداری شاه‌منظر و اسکان از مهم‌ترین مشکلات مجتمع دامداری شاه منظر می‌باشد لذا با همت مسئولان و همکاری دامداران منطقه اسکان تقاضای رفع مشکلات فوق را داشتند.

پایان پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان آب مجتمع های دامداری رفع مشکلات مجتمع ها دو مجتمع شاه منظر رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش املاک دیوارمسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور،‌ اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.

وی با بیان این‌که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این‌که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد:‌اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • بخش املاک دیوارمسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی