Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی لیورپول می گوید اگر چه تیمش در دیدار امروز عالی نبوده است اما بابت برد تیمش خوشحال است.

به گزارش طرفداری، در شبی که سادیو مانه موفق شد صدمین گل خود در پیراهن لیورپول را به ثمر برساند، شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه سه بر صفر کریستال پالاس را شکست دادند تا به صدر جدول رده بندی بروند. ابراهیما کوناته نیز در این دیدار اولین بازی خودش را در ترکیب لیورپول انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال یورگن کلوپ در کنفرانس خبری بعد از بازی در مورد عملکرد مدافع جدید تیمش گفت:

کوناته عملکردی فوق العاده داشت. او پتانسیل زیادی دارد و بهتر هم خواهد شد. امروز مقابل بنتکه، ادوارد و زاها، کوناته در شرایطی قرار گرفت که برایش جدید بود اما او قدم به قدم پیش می رود. می توان دید که او استعدادی فوق العاده است. او عادت به پیروز شدن در چالش ها دارد. ابراهیما خیلی جوان است و بازی خوبی داشت. این اولین بازی خانگی او بود. بازیکنان همیشه در آرزوی چنین عملکردی هستند و وقتی چنین اتفاقی می افتد حس متفاوتی دارد. او باید از چیزی که امروز دید تجربه کسب کند.

کلوپ در مورد پیروزی تیمش در دیدار امشب نیز گفت:

برای کسب این پیروزی سه بر صفر به شدت جنگیدیم. باید همه کار می کردیم. چالش هایی سخت مقابل ما قرار گرفت. بازی بسیار فیزیکی بود و باید آماده می بودیم. استفاده از فضای پشت مدافعان کناری تیم، ما را به دردسر انداخت.  هر چقدر بیشتر از بازی می گذشت، بیشتر و بیشتر از این موضوع استفاده می کردند و باید بیشتر می دویدیم. حفظ ریتم آن هم وقتی چهارشنبه و سپس شنبه بازی می کنیم خیلی سخت است. گل های فوق العاده ای زدیم و از فرصت های شروع مجددمان به خوبی استفاده کردیم. چنین فرصت هایی در چنین بازی هایی واقعا ارزشمند هستند. گاهی اوقات وقتی فوق العاده نیستید هم باید در برخی بازی ها پیروز شوید. امروز عالی نبودیم اما از عملکردمان خوشم آمد. برد در این مسابقه اهمیت زیادی داشت. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد نمک به زخم هوادار؛ تمامش کنید، استقلال با شما هیچ حال و آینده ای ندارد اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی بارسلونا علاقه مند به جذب رحیم استرلینگ و پل پوگبا رقم دقیق قرارداد مسی با پاری سن ژرمن؛ 110 میلیون یورو خالص برای سه فصل! عبدالعلی چنگیز مقابل دوربین طرفداری: مدیریت به حرف زدن نیست، ضعف مدیریت هوادار را اذیت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائم‌شهر امروز با غایبان پرشماری در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از تراکتور تبریز میزبانی می‌کند که محمود قائدرحمتی به علت آسیب‌دیدگی و محمدرضا آزادی به‌خاطر محرومیت از جمله آنها هستند، اما علاوه بر آنها در خط دفاعی نیز سه بازیکن ازجمله سید محمداحسان حسینی حضور ندارد.

سید محمداحسان حسینی که پس از تجربه بازی در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد راهی آلومینیوم اراک شد و در تابستان گذشته به نساجی مازندران پیوست، یکی از 5 غایب تیمش در جدال با تراکتور است.

این مدافع چپ پا که در فصل جاری لیگ برتر 17 بازی و در لیگ قهرمانان آسیا 5 بازی انجام داده و نمایش خوبی در ترکیب نساجی مازندران داشته، به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات تیمش در مسابقه امروز مقابل تراکتور است.

احسان حسینی در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان هم به علت آسیب‌دیدگی حضور نداشت که این مصدومیت در بازی امروز برابر تراکتور هم همراه او بوده و دور از لیست است.

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • وقتی همدلی رئالی ها بر تاکتیک های پپ گواردیولا پیروز شد / ویدیو فان
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است