Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:30:44 GMT

پای علی دایی به دعوای استقلال باز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۵۹۳۰

پای علی دایی به دعوای استقلال باز شد

به گزارش رکنا ، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان است. به تازگی کریستسانو رونالدو رکورد تعداد گل های زده علی دایی را شکست. این اتفاق با واکنش مثبت علی دایی و رونالدو همراه بود اما تازه ترین خبر از علی دایی برمی گردد به حضور او در دعوای استقلال . در ادامه صحبت های علی دایی و احمد مددی را بخوانید.

بعضی از صفحات هواداری استقلال ویدئویی را از علی دایی در مورد احمد مددی منتشر کرده‌اند که البته مربوط به سال گذشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو علی دایی می‌گوید مددی سخنگوی باشگاه سایپا بوده و چون خبر رفتنم را اعلام کرده باید به او پاداش می‌دادند و به همین دلیل این مدیر را به استقلال بردند. علی دایی در ادامه می‌گوید استقلال تیم بزرگی است و نباید چنین مدیرانی را در این باشگاه به کار گرفت.

علی دایی از فوتبال به دور است

هواداران استقلال یا حداقل بخشی از آنها این ویدئو را منتشر کرده و پای علی دایی را هم به معرکه مدیریتی و دعوای استقلالی‌ها باز کردند. البته دایی طی ماه‌های گذشته صحبتی در مورد فوتبال انجام نداده و این روزها همچنان به دور از میادین به سر می‌برد.

یکی از مباحث جنجالی هفته‌های اخیر اظهارات مدیربرنامه‌های رشید مظاهری بوده است. او ادعا کرده است مدیرعامل باشگاه استقلال در یکی از جلسات تهدید کرده است که «من علی دایی را کنار گذاشته‌ام. رشید مظاهری که عددی نیست.»

مددی حرف هایش را درباره علی دایی تکذیب کرد

این روایت بازتاب‌های قابل ملاحظه‌ای در فضای مجازی و فوتبالی داشت تا اینکه مددی در یک برنامه تلویزیونی آن را تکذیب کرد و گفت: "به هیچ وجه این حرف را نزده‌ام و مدیربرنامه‌های مظاهری باید در دادگاه پاسخگو باشد."

 

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال ایران و جهان باشگاه استقلال سایپا علی دایی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی

عکس از علی دایی، امین حیایی و یک هوادار زن در پیست اسکی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تصویر که در پیست اسکی گرفته شده، دایی و حیایی مثل همیشه به درخواست هوادارانش روی خوش نشان داده است.

دیگر خبرها

  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • دعوای ۲ مشتری نانوایی با کندن گوش
  • آثار مخرب شبه‌علم‌ها به اقتصاد سلامت کشور/ تازه شدن دعوای اهدای خون و حجامت
  • دعوای مزد کارگران به کجا می رسد؟
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • هادی چوپان: رئیس فدراسیون پرورش اندام بیمار است! | نصیری: مسابقاتی که هادی چوپان رفت اصلا ورزش نیست! | دعوای گرگ پارسی با رئیس فدراسیون بالا گرفت!
  • هدیه خاص زن قهرمان به علی دایی