Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:17:26 GMT

حضور گسترده نیروهای پلیس آمریکا مقابل ساختمان کنگره + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۰۶۸

حضور گسترده نیروهای پلیس آمریکا مقابل ساختمان کنگره + فیلم

‍‍‍‍‍‍

همزمان با تجمع حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در حمایت از بازداشت شدگان ۶ ژانویه، تدابیر شدید امنیت مقابل ساختمان کنگره آمریکا به چشم می‌خورد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در حمایت از بازداشت شدگان حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره، در مقابل این ساختمان در واشنگتن تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس کنگره آمریکا پس از حادثه 6 ژانویه سال جاری میلادی دوربین‌های امنیتی با فناوری بالا را در اطراف ساختمان کنگره نصب کرده تا نمای وسیع تری از این مجموعه را تحت کنترل داشته باشد.

 

 

در روز‌های اخیر ترامپ، بار دیگر از طرفدارانش خواسته به منظور حمایت از وی به خیابان‌ها بیایند.

پلیس کنگره آمریکا پیش از این از پنتاگون خواسته بود تا پرسنل نظامی خود را در آستانه تظاهرات طرفداران ترامپ به کمک نیروهای پلیس بفرستد.

آمادگی پلیس آمریکا برای مقابله با تظاهرات مقابل کنگرهدرخواست کمک پلیس کنگره از پنتاگون در آستانه تظاهرات 18 سپتامبر

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساختمان کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، همراه با ده‌ها نقطه در شهر‌های مختلف انگلیس، حامیان ملت فلسطین و مخالفان رژیم صیهونیستی در اجتماع غرب لندن حمایت از رژیم صهیونیستی را مشارکت در نسل کشی فلسطیینان دانستند و توقف فوری جنگ و پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطینیان را فریاد زدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یک شهروند انگلیسی حاضر در تظاهرات ضد صهیونیستی در لندن می‌گوید:آنچه در غزه می‌گذرد کاملا غیر انسانی است. سوخت، آب، برق و ارتباطات مردم غزه قطع شده و آنان همچنان با حمایت دولت‌های غربی بمباران و کشته می‌شوند.

یک فعال مدنی در انگلیس با محکوم کردن حمایت برخی دولت‌ها از رژیم اسراییل در این باره می‌گوید: فلسطینیان زیر اشغال نظامی به سر می‌برند. این اقدمات بخشی از برنامه نسل کشی فلسطینیان به دست اسراییل است و ما برای حمایت از مردم فلسطین به تظاهرات خود ادامه می‌دهیم و آتش بس در غزه را خواستاریم.

در این تجمعات والدین به همراه کودکان خود سکوت در برابر کشتار کودکان فلسطینی را محکوم کردند و آن را ننگی ماندگار بر پیشانی حامیان رژیم صیهونیستی دانستند.

برغم حمایت‌های همه جانیه دولت‌های غربی به ویژه آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی و ایجاد محدودیت برای حامیان فلسطین، مسلمان، مسیحی، یهودی، بودایی، هندو و دیگران در تظاهرات ضد صیهونیستی یکصدا خود را فلسطینی می‌نامند و بر ضرورت تحقق آرمان فلسطین تاکید می‌کنند.

اظهارات:
۱ – شهروند انگلیسی
۲ – فعال مدنی در انگلیس


دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • تظاهرات گسترده مردم مصر برای توقف جنگ علیه غزه
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین