Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از احتمال آغاز موج ششم کرونا در گیلان با وجود سیل مسافرت‌ها به استان خبر ‌داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 638 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که 86 نفر از این تعداد 24 ساعت گذشته به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه 126 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند که 14 نفر از این تعداد به تازگی به این بخش منتقل شدند ابراز داشت: حال 121 بیمار وخیم است.

 وی با اشاره به اینکه آغاز پیک ششم کرونا به رعایت یا عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی دارد گفت: اگر مردم شیوه‌نامه بهداشتی را رعایت کرده و از عادی‌انگاری خودداری کنند احتمال وقوع پیک ششم کاهش می‌یابد.

سهمیه واکسن کرونا در استان گیلان افزایش می‌یابد115 نفر در 24 ساعت گذشته به آمار بیماران کرونایی گیلان افزوده شد115 بیمار جدید کرونایی در استان گیلان بستری شدند

مهرابیان با بیان اینکه در صورت سهل‌انگاری به احتمال زیاد با موج ششم کرونا مواجه خواهیم بود افزود: مهم‌ترین راه قطع زنجیره بیماری رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی است که می‌تواند از سرایت بیماری جلوگیری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به هجوم مسافران به استان تصریح کرد: مردم از مسافرت‌های غیرضروری در این شرایط و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی جلوگیری کنند تا شاهد طغیان و آغاز موج بعدی کرونا نباشیم.

انتهای پیام/614/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان ششم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد احداث مسکن برای محرومین و گروه‌های کم‏ درآمد را در دستور کار‬ قرار داده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن به صورت تخصصی در ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی فعالیت می‌کند، افزود: خدمات بنیاد مسکن در اقصی نقاط کشور به ویژه روستاها و در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود.

دائمی با اشاره به اینکه احداث مسکن محرومین از برنامه‌های جدی بنیاد مسکن است و هیچ گاه متوقف نخواهد شد، ادامه داد: با گذشت بیش از ۴۴ سال از صدور این فرمان در کشور سیمای عمران و آبادانی را در روستاها و شهرهای کشور شاهد هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد و خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان شفت خبر داد و افزود: این پروژه در ۳ بلوک ۶ واحدی (۳ طبقه هر طبقه ۲ واحد) احداث می‌شود.

دائمی سهمیه استان گیلان در این طرح را ۱۴۵۰ واحد اعلام کرد و افزود: جهت احداث ۱۲۳ واحد ۹ قطعه زمین در شهرستان‌های شفت، فومن و بندرانزلی از سوی راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان واگذار شده و در مراحل اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ جهت دریافت پروانه ساختمانی می‌باشند.

کد خبر 6084730

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • تجمع بانوان رودسری در حمایت از حجاب
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز مبارزه با ملخ مراکشی در گیلان
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت