Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار داشت: در مدت ۵ ماهه امسال ۲۱ هزار و ۳۷۸ تن کالای اساسی شامل برنج هندی و پاکستانی، مرغ و گوشت منجمد، شکر (خانوار، صنف و صنعت)، قند و روغن در سطح استان تامین و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تامین وتوزیع کالای اساسی در سطح استان هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد و این فرایند به صورت مستمر و عادی در حال انجام می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در پایان اعلام داشت: هم استانی‌های شریف در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از سمت واحد‌های صنفی مراتب را جهت بررسی و رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش نمایند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور

تین نیوز

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بالغ بر ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل و نقل بین المللی جاده ای از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۲ ترانزیت شده که نصابی جدید در این حوزه به شمار می آید.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی این سازمان گفت: مرور عملکرد سنوات قبل در خصوص میزان ترانزیت جاده ای نشان می دهد بیشترین عدد مربوط به سال ۹۳ با ترانزیت ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن بود که در سال ۱۴۰۲ میزان ترانزیت با افزایش دو میلیون و ۵۰۰ هزارتنی به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن رسید.

هدایتی افزود: ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی همچنین اعلام کرد: در حوزه کالاهای نفتی، میزان ترانزیت بالغ بر پنج میلیون و ۳۵ هزار تن بوده است که ۱۱۲ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • اعلام میزان تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • بانک مرکزی: تأمین ارز واردات کالا‌های اساسی ادامه دارد
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور