Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:12:55 GMT

اعتراف هولناک پسر عمه به قتل

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۴۱۴

همزمان با کشف جسد پسر 11 ساله پارس آبادی در یک چاله نزدیکی خانه شان پسر عمه وی به اتهام قتل اعتراف کرد.

به ‌گزارش ایران، روز جمعه ۱۹ شهریور عرفان 11 ساله به همراه پسرعمه ۱۸ ساله خود برای ماهیگیری به کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس آباد رفتند اما ساعتی بعد پسرعمه عرفان در حالی که بشدت مضطرب بود به خانواده او اطلاع داد که عرفان در کانال آب غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب عملیات جست‌و‌جو برای یافتن پسر نوجوان آغاز شد اما تلاش‌های شبانه روزی بی‌نتیجه ماند.

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در تشریح جزئیات مرگ پسر نوجوان ۱۱ ساله شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: بعد از اعلام خبر غرق شدگی پسر نوجوان اهل شهرستان پارس‌آباد در کانال آب محلی جست‌و‌جو برای یافتن جسد توسط نیروهای غریق نجات و جمعیت هلال احمر استان و شهرستان تا روز چهارشنبه بمدت ۶ روز ادامه داشت تا اینکه روز ۲۴ شهریور با اعلام خبر کشف جسد نوجوان ناپدید شده در یک چاله در نزدیکی خانه پدری عرفان به همراه پلیس جنایی و بازپرس پرونده در محل کشف جسد حضور یافتیم.

وی افزود: جسد عرفان درخشان که در یک چاله مخفی شده بود بعد از چند روز توسط حیوانات وحشی بیرون کشیده و توسط پدر وی کشف و به بازپرس پرونده و دادستان استان اطلاع داده شد که پس از بررسی‌های انجام گرفته در اقدامات اولیه سوءقصد و ارتکاب جنایت در این پرونده قطعی شد.

پس از این حادثه پسر عمه عرفان به‌عنوان تنها مظنون این جنایت دستگیر شد و به قتل پسر دایی خود اعتراف کرد. جسد برای بررسی بیشتر و کالبد شکافی و مشخص شدن علت تامه به مرکز پزشکی قانونی استان منتقل شده است.

وی علت قتل را اختلاف خانوادگی و کرکری بین جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: تا مشخص شدن علت دقیق جنایت و انگیزه قاتل از سوءقصد و ارتکاب قتل بازجویی به‌صورت دقیق ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای اعتراف هولناک قتل اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • استقبال متفاوت میلاد عرفان‌پور از غزل رهبر انقلاب
  • سروده جدید میلاد عرفان پور در استقبال از شعر رهبر انقلاب
  • سروده جدید میلاد عرفان پور در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند