Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در جلسه تعاملی با ریش سفیدان، معتمدین و متنفذین یکی از روستای‌های تابعه شهرستان ، گفت: تجربه ثابت کرده است که کمک و همفکری بزرگان راهگشای مسائل و مشکلات در تمامی زمان‌ها بوده و در برخورد با مشکلات اجتماعی، استفاده از نفوذ شما بزرگان گره گشا بوده و مسائل را راحت‌تر حل و فصل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تعامل، همکاری و همفکری ریش سفیدان با پلیس می‌تواند برخی سوء تفاهم‌هایی را که زمینه ساز جرائم قتل و برادر کشی در میان طوایف شود را حل و فصل کند.

او ادامه داد: امنیت امری مشارکتی بین مردم و نهاد‌های امنیتی است و پلیس به تنهایی و بدون حمایت مردم خصوصاً ریش سفیدان و منتفذین محلی نمی‌تواند این نعمت بزرگ را جامعه گسترش و حفظ کند.

او مطرح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات و دخالت شما بزرگان و دعوت جوانان روستا به تمکین از قانون دوباره صلح و دوستی و اخوت و برادری مثل گذشته بین اهالی روستائی که زادگاه مردمانی پاک و نجیبی است برقرار شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشارکت مردمی تعامل و همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: متأسفانه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند با مسائل عاطفی مشکلات را حل کنند. در حالیکه مسائل عاطفی مشکل را حل نمی‌کند. یعنی اگر تولید در کشورمان از مصرف پیشی نگیرد، این داستان ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص ضرورت اجرای دقیق برنامه هفتم گفت: در هر صورت برنامه هفتم پاشنه آشیل ما است. یعنی ما الان در مسأله رشد اقتصادی، تورم و ضریب جینی در بخش اقتصاد، مشکلات اساسی داریم و یکسری از این مشکلات باید با خرد و تدبیر حل شود. متأسفانه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند با مسائل عاطفی مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه مسائل عاطفی مشکل را حل نمی‌کند، گفت: یعنی اگر تولید در کشورمان از مصرف پیشی نگیرد، این داستان ادامه پیدا می‌کند. اینکه مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار سال را تولید یا مصرف بهینه قرار دادند، کاری است که مجلس دوازدهم باید انجام دهد و محور برنامه آن هم برنامه هفتم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برنامه هفتم برای رشد اقتصاد، تورم و ضریب جینی، اهدافی را مشخص و زمینه‌هایش را هم فراهم کرده است. ان‌شاء‌الله همت کنیم و یا حسین هم بگوییم و کار را راه بیندازند.

باهنر در پاسخ به این سوال که برای افزایش سرمایه اجتماعی باید چه اقداماتی صورت بگیرد، گفت: نمایندگان و منتخبین مردم باید طوری کار کنند که مردم به آینده امیدوار شوند. خدایی ناکرده اگر ناامیدی، ضعف و رخوت وجود داشته باشد، سرمایه اجتماعی وضعیت خوبی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود