Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@11:12:21 GMT

خودکشی مرد کرمانشاهی از پل بتنی / خود را حلق آویز کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۵۲۷

خودکشی مرد کرمانشاهی از پل بتنی / خود را حلق آویز کرد

فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب گفت: پلیس اسلام آبادغرب مانع از خودکشی مرد ۴۵ ساله شد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب  اظهار کرد:  پس از اطلاع ماموران انتظامی اسلام آبادغرب مبنی بر اینکه شخص میانسالی قصد خودکشی از پل بتنی رودخانه واقع در کمربندی شرقی روبروی یکی از تالارها را دارد تیمی از ماموران به سرپرستی سرهنگ باباخانی رئیس پلیس پیشگیری شهرستان به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پس از حضور مشاهده کردند مردی حدودا 45 ساله قصد دارد به وسیله یک رشته طناب از بالای پل خود را حلق آویز و به زندگیش پایان دهد.

وی عنوان کرد: متعاقب آن سرهنگ باباخانی با نزدیک شدن به این فرد اقدام به گفت و گو کرده وبا انجام عملیات روانی و دعوت وی به آرامش فردی که قصد خودکشی را داشته از این کار منصرف می کند. در گفت و گوهای بعدی انجام شده با این فرد، وی انگیره این را از اقدام به خودکشی مشکلات خانوادگی و ناامیدی نسبت به آینده اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با تقدیر از اقدام ارزشمند سرهنگ باباخانی، از معرفی فردی که قصد خودکشی داشت به اورژانس اجتمامی برای انجام اقدامات بعدی و انجام کارهای مشاوره ای خبر داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی اخبار حوادث خودکشی خودکشی با قرص برنج خودکشی در کرمانشاه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت قتل سحر قریشی شاهرخ استخری فال بازار آزاد نوید محمدزاده قیمت دلار تجاوز علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی در یکی از محور‌های کوهستانی خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامی غافلگیرانه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادستی تنکابن برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس