Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  ساعت‌۱۸ عصر روز جمعه ۲۶‌شهریور ساکنان یکی از محله‌های مولوی با فریاد‌های زن جوانی که مدام فریاد می‌زد، «من خودکشی کرده‌ام» از خانه‌هایشان بیرون آمدند. در حالی که زن جوان فریاد می‌زد «کمکم کنید تا نمیرم»، شاهدان موضوع را به مأموران پلیس و اورژانس خبر دادند. دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری مولوی همراه عوامل اورژانس در محل حاضر شده و زن جوان را که مدعی بود برای پایان دادن به زندگی‌اش مایع لوله بازکن خورده است به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه ساکنان ساختمانی که زن جوان در آنجا زندگی می‌کرد به مأموران پلیس خبر دادند چند روزی است از داخل خانه زن جوان بوی بدی به مشام می‌رسد. بدین ترتیب مأموران پلیس به موضوع مشکوک شدند و به دستور قاضی رحیم‌دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی موضوع وارد خانه زن جوان شدند.

مأموران پلیس در گوشه‌ای از اتاق خواب با جسد مردی حدوداً ۳۸‌ساله روبه‌رو شدند که جسدش داخلی ملافه سفید رنگی پیچیده شده و روی آن مقداری بتن سیمان ریخته شده‌بود. بدین ترتیب با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مدت زیادی از مرگ مرد جوان گذشته‌است و به همین خاطر بوی تعفن آن تمام ساختمان را فرا گرفته است و همسرش نیز برای اینکه بوی بد به خانه‌های همسایه نرسد، روی آن بتن ریخته، اما باز هم بوی نامطبوع در ساختمان پیچیده‌است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ تیم جنایی به سراغ زن جوان در بیمارستان رفتند و درباره حادثه از وی تحقیق کردند.

یک ماه زندگی با جسد

وی در ادعایی گفت: من و شوهرم زندگی خوبی داشتیم و با هم خوش بودیم تا اینکه حدود یکماه قبل شوهرم ناگهان فوت کرد. شب حادثه شوهرم حالش خوب بود، اما سکته و فوت کرد که ترسیدم موضوع را به بستگانم اطلاع دهم، چون احتمال دادم آن‌ها فکر کنند من در مرگ شوهرم دست داشته‌ام. از سوی دیگر شوهرم را خیلی دوست داشتم که تصمیم گرفتم با جسدش زندگی کنم. چند روزی با جسدشوهرم زندگی کردم، اما کم کم جسدش بو گرفت به طوری‌که همسایه‌ها به در خانه‌ام آمدند و گفتند بوی بدی از خانه‌ام بیرون می‌آید که به دروغ گفتم یخچالم خراب شده است و مواد غذایی‌ام فاسد شده‌اند و بوی بد مربوط به آن است.

پس از این برای اینکه جلوی بوی بد را بگیرم مقداری سیمان خریدم و بتن درست کردم و روی جسد شوهرم ریختم تا بوی بد آن از خانه بیرون نرود. مدتی گذشت تا اینکه کم کم افسرده شدم و تصمیم گرفتم خودکشی کنم که مقداری مایع لوله باز کن خوردم تا به زندگی‌ام پایان دهم، اما دقایقی بعد از اینکه خوردم پشیمان شدم و از خانه بیرون آمدم و درخواست کمک کردم. در حالی که زن جوان تحت درمان قرار دارد مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای روشن شدن زوایا و اسرار پنهان این حادثه آغاز کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث جنازه جسد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت قتل سحر قریشی شاهرخ استخری فال بازار آزاد نوید محمدزاده قیمت دلار علی دایی تجاوز مأموران پلیس زن جوان بوی بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!

مرد جوانی که همسر خود را به قتل رسانده و با جسدش ۲ روز زندگی کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، اواخر فروردین امسال، مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، با اظهارات ضدونقیضی گفت: همسرم به‌نام مهتاب چندی قبل از خانه خارج شده، اما دیگر بازنگشته است. ساعتی پیش یک پیامک از تلفن‌همراهش برای من آمده است که در آن فردی نوشته بود، همسرم را به‌خاطر اختلافات شخصی به قتل رسانده و جسدش را در یک باغ دفن کرده است؛ سه فرزند دارم که بهانه مادر خود را می‌گیرند، لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و برای تحقیقات محلی پای در خانه زن فقدانی گذاشتند، اما در آنجا مشخص شد این زوج جوان اختلافات خانوادگی گسترده‌ای با یکدیگر دارند که همسایه‌ها نیز این موضوع را تأیید کردند.

تیم جنایی در گام بعدی سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند که بررسی‌های فنی در این شاخه از تحقیقات حاکی از آن بود چند هفته قبل این زوج جوان با یک خانواده دیگر برای مسافرت به شمال رفتند، اما پس بازگشت از این سفر اختلافات آن‌ها بیشتر شده است.

در ادامه نیز مشخص شد مردی که فقدانی همسر خود را با اظهارات ضدونقیضی به پلیس آگاهی گزارش کرده است، به فرزندان خود گفته است که مادرشان از خانه قهر کرده است و دیگر باز نخواهد گشت که این سرنخ‌های مهم باعث شد متهم با دستور بازپرس جنایی، بازداشت شود.

متهم که به مواد مخدر اعتیاد شدیدی دارد در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه اختلاف با همسر خود بود، اما او پس از مواجهه با مدارک موجود داخل پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک پرده برداشت.

مرد جوان ماجرا را این‌طور توضیح داد: با همسرم اختلاف داشتیم و به یکدیگر بدبین بودیم؛ چند هفته قبل با یک خانواده دیگر که از دوستان ما بودند به شمال رفتیم، اما من در آنجا مخفیانه و به‌دور از چشم مهتاب پیشنهاد دوستی به یکی از همسفر‌ها را دادم که همسرم متوجه و باعث شد اختلاف‌ها بیشتر شود.

متهم گفت: هنگامی به تهران بازگشتیم، بچه‌ها به مدرسه رفتند و مهتاب این ماجرا را با من درمیان گذاشت که منجر به درگیری شدید بین ما شد؛ در جریان این نزاع کنترل خود را از دست دادم و با یک روسری همسرم را به قتل رساندم؛ نمی‌دانستم چه‌کاری انجام دهم برای همین جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم و هنگامی که بچه‌ها به خانه آمدند مدعی شدم که مادرشان قهر کرده و از خانه رفته است.

وی ادامه داد: جسد نزدیک به ۲ روز زیر تخت قرار داشت و دچار جمود نعشی شده بود؛ برای همین وانت یکی از اقوام را قرض گرفتم و جسد را بین یک پتو قرار دادم؛ اتفاقاً آن روز نیز در ساختمان ما یکی از همسایه‌ها اسباب‌کشی داشت به‌خاطر همین کسی به من شک نکرد!

مرد جنایتکار گفت: جسد را به یکی از روستا‌های اطراف شرق تهران بردم و در آنجا دفن کردم و با تلفن همراه همسرم یک پیامک برای گمراه کردن مسیر پرونده برای خود ارسال و پس از آن با طراحی یک سناریوی خیالی فقدان مهتاب را به پلیس اعلام کردم.

پس از اعترافات متهم و رمزگشایی از سرنوشت مرگبار زن گمشده، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی مأموریت یافتند به‌همراه متهم راهی روستای موردنظر واقع در شرق تهران شوند و جسد را پیدا کنند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید