Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – نیکولو اسکیرا خبرنگار معروف ایتالیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از ورود فیفا به پرونده تخلفات باشگاه الهلال در جریان فسخ قرارداد سباستین جووینکو خبر داد. این خبرنگار مدعی شد که در صورت محکومیت الهلال در این پرونده، آنها با جرائم سنگینی از جمله حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جووینکو تابستان امسال پس از توافق با مدیران الهلال و صرف نظر کردن از بخش اعظم حقوقش، قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا متئوس پریرا خرید جدید قهرمان عربستان وارد لیست این تیم شود. طبق قوانین حاکم بر فوتبال عربستان، هر تیمی قادر به ثبت نام ۷ بازیکن خارجی در لیست خود است و الهلالی ها نیز ۷ مهره خارجی را در فهرست خود داشتند و برای ثبت نام پریرا، مجبور به فسخ قرارداد یکی از بازیکنان خارجی خود بودند و اکنون نیکولو اسکیرا مدعی است در جریان این فسخ قرارداد، تخلفاتی صورت گرفته و حق و حقوق جووینکو به صورت کامل پرداخت نشده است.

با این حال، خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال این خبر را شدیدا تکذیب کرده اند. نبیل العبودی یکی از خبرنگاران نزدیک به الهلال در گفتگو با یکی از برنامه های تلویزیونی عربستانی مدعی شد که مدیربرنامه های جووینکو پشت این داستان است و او قصد دارد با القای این بحران بزرگ، مدیریت الهلال را تحت فشار بگذارد.

العبودی گفت: مدیر برنامه های جووینکو مطالباتی دارد و سعی می کند مدیریت فهد بن نافل را تحت فشار قرار دهد تا در اسرع وقت و قبل از مهلت مقرر به آن دست یابد، بنابراین از نام بازیکن برای انتشار برخی اخبار دروغ استفاده می کند.

از سوی دیگر عبدالرحمن الجماز در اظهارات تلویزیونی بر قانونی بودن اقدامات الهلال در مراحل فسخ قرارداد جووینکو و عدم وجود هرگونه تخلف تأکید کرد. این خبرنگار افزود اگر باشگاه الهلال تخلفی هم مرتکب می شد، آنها قادر به ثبت نام متئوس پریرا در لیست بازیکنان خود نبودند.

احمد امیر یک کارشناس حقوقی عربستانی نیز در این خصوص گفت: هیچ متنی در قوانین فیفا یا فدراسیون های قاره ای وجود ندارد که در صورت عدم پرداخت حقوق یک بازیکن بدون صدور حکم، تیمی از مسابقاتی اخراج می شود. البته AFC زمانی یک تیم را از حضور در مسابقات حذف می کند که از سوی فیفا حکم قطعی صادر شود. به عنوان مثال، فیفا الهلال را ملزم به پرداخت حقوق جووینکو کند ولی این تیم حکم صادره را نادیده بگیرد. در اینجا ممکن است که AFC الهلال را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد.

بدین ترتیب به نظر می رسد اخبار منتشره از سوی نیکولو اسکیرا مبنی بر حذف قهرمان عربستان از لیگ قهرمانان آسیا نادرست باشد. الهلال حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ ۲۴ مهر در ریاض برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الهلال عربستان پرسپولیس خبر ویژه لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا فسخ قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول

آبی‌های ریاض مهمان بنفش‌های العین هستند.

طرفداری | العین و الهلال در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار گرفته‌اند.

اطلاعات بازی العین و الهلال تاریخ برگزاری: چهارشنبه 17 آوریل ۲۰۲4 | 29 فروردین ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم بن زاید (العین) بستر برگزاری: دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان العین: رحیمی (6، 26 پنالتی و 28 پنالتی) 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • احتمال پاسخ اسرائیل و آینده منطقه پس از وعده صادق / جروزالم پست از نقشه نتانیاهو پرده برداشت