Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله از فردا خبر داد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین‌اللهی، با تاکید بر اینکه انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان فقط به منزله بازگشایی مدارس نیست، گفت: این موضوع در واقع می‌تواند ایجاد زمینه کند.

وی افزود: برای بازگشایی مدارس لازم است که هر دو دوز واکسن تزریق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه ما این است که از فردا دانش‌آموزان به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند و انشالله واکسیناسیون شروع شود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: به مراکز توصیه کردیم برای دانش‌آموزان حق تقدم قائل شوند.

وی افزود: پیش‌تر اعلام کرده بودیم دانش‌آموزان ۱۷ ساله و کنکوری واکسن تزریق کنند، اما با توجه به مطالعات صورت گرفته و واکسن‌های موجود، سن واکسیناسیون برای ۱۲ تا ۱۸ سال تایید شد.

امروز دکتر شانه ساز _ رییس سازمان غذا و دارو از صدور مجوز تزریق واکسن‌های "پاستور" و "سینوفارم" برای سنین زیر ۱۸ سال در ایران خبر داده‌بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای ویروس کرونا واکسن کرونا بهرام عین اللهی دانش آموزان اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای واکسیناسیون دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا

طباطبایی، مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

او ادامه داد: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

طباطبایی گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

او ادامه داد: دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی افزود: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود. 

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

گفتنی است که کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست