Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:10:53 GMT

خوابگاه‌ها برای دانشجویان جدید بازگشایی نمی شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۴۶۰

خوابگاه‌ها برای دانشجویان جدید بازگشایی نمی شوند

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد که در ترم جدید خوابگاه‌ها را بازگشایی نکرده‌ایم و فقط دانشجویانی که از قبل ساکن خوابگاه بوده‌اند، اسکان دارند.

دکتر مسعود رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازگشایی خوابگاه‌ها مطابق با ابلاغیه وزارت علوم و ستاد ملی کرونا عمل میکنیم و با توجه به اینکه طی روزهای آتی بسیاری از دانشجویان دوز دوم واکسن خود را تزریق خواهند کرد و بسیاری از آنها نیز واکسن نزده‌اند، لذا در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌ایم که در ترم جدید بازگشایی خوابگاه‌ها را در برنامه نداشته باشیم و آموزش نیز به صورت مجازی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس با حداقل ظرفیت در حال فعالیت هستند، ادامه داد: میزان هزینه دریافتی از دانشجویان بابت استفاده از خوابگاه‌ها مطابق با ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان است.

دکتر رضایی در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی گفت: واکسیناسیون برای تمامی دانشجویان خوابگاه های تهران و البرز انجام شد و اگر واکسیناسیون دانشجویی به طور کامل انجام نشده باشد، این فرایند تکمیل خواهد شد. 

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه برخی از خوابگاه‌های این دانشگاه برای ترم جدید بازسازی شده و برخی دیگر در دست تعمیر و بازسازی قرار دارد، خاطرنشان کرد: برخی از اتاق‌ها با یک چهارم ظرفیت در اختیار دانشجویان است و برای اتاق ۶ نفره نیز مجوز داریم که حداکثر تا ۲ نفر در اتاق اسکان یابند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تربيت مدرس خوابگاه دانشجویی کرونا در ایران خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان