Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس با وجود استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی و حضور مجید صدری در قامت سرپرست باشگاه توانست به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی امور جاری سرخپوشان را پیگیری می‌کند که حاشیه‌هایی درباره احتمال تغییرات در مجموعه مدیریتی پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حمید سجادی وزیر ورزش فعلا هیچ تصمیمی برای ایجاد تغییر در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ندارد. سجادی به دلیل اهمیت بازی پرسپولیس با الهلال عربستان قصد دارد تغییرات مورد نظر خود را پس از این بازی لحاظ کند.

از سوی دیگر صدری نشستی را با سجادی درباره وضعیت باشگاه برگزار کرد تا وزیر ورزش را در جریان امور قرار دهد.

صدری قصد دارد پاداش صعود پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در هفته جاری با اعضای تیم تسویه کند و بخشی از مطالبات آنها را نیز بابت قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر پرداخت کند تا این تیم با انگیزه بیشتری به مصاف الهلال در عربستان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴ مهرماه سال جاری مقابل الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کشور عربستان بازی می‌کند. طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای یک چهارم تا فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در کشور عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5307218 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس سید مجید صدری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال تیم ملی والیبال ایران جام جهانی 2021 فوتسال الهلال عربستان مسابقات قهرمانی آسیا کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (العین - الهلال) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745402

دیگر خبرها

  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید