Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا گلرخ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روند کاهش دما در استان آغاز شده و از صبح امروز حدود ۶ درجه سانتیگراد دما کاهش خواهد یافت.

سرپرست اداره تحقیقات کاربردی هواشناسی خراسان شمالی ادامه داد: طی دو روز جاری، جوی ناپایدار بر استان حاکم خواهد بود و همین امر موجب کاهش دما شده است.

وی با تاکید بر اینکه وزش باد پدیده غالب خراسان شمالی است، افزود: در برخی مناطق از جمله شهرستان راز و جرگلان، شاهد بارش باران و رعد و برق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلرخ بیان داشت: احتمال وقوع رواناب در مناطق شمالی استان وجود دارد لذا دامداران و کشاورزان تمهیدات لازم را بیندیشند.

سرپرست اداره تحقیقات کاربردی هواشناسی خراسان شمالی در انتها گفت: تسریع در برداشت میوه‌ها با توجه به شرایط نامساعد جوی، تنظیم دما دامداری‌ها و گلخانه‌ها نیز در این مدت توصیه می‌شود.

کد خبر 5307991

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خراسان شمالی آب و هوا کاهش دما ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان مجلس شورای اسلامی ایلام واکسیناسیون خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد

حسین یعقوبی  اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد. 

پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

منبع: ایرنا

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • هوا گرمتر می‌شود
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی