Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایتالیا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا به مصاف صربستان رفت. در این دیدار شاگردان دجورجی موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک مقابل صرب‌ها به پیروزی برسند و در فینال حریف اسلوونی جولیانی شوند. تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از المپیک به دجورجی سپرده شد و او هم به خوبی در مدت کم ایتالیا را برای رقابت‌ها قهرمانی اروپا آماده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیایی که دجورجی ساخته است قابل مهار نیست و در آینده نزدیک در رقابت‌های بین المللی و جهانی تیم‌های زیادی را به چالش خواهد کشید.

شاگردان دجورجی در این دیدار با امتیاز‌های ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل شاگردان اسلوبودان کواچ (سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران) به پیروزی رسیدند.

در این دیدار الساندرو میشلتو با کسب ۲۳ امتیاز و ۴۸ درصد موفقیت دریافت و ۵۵ درصد موفقیت در حملات امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم کواچویچ دریافت کننده تیم ملی والیبال صربستان با کسب ۱۶ امتیاز و ثبت ۳۹ درصد موفقیت در حملات امتیاز آورترین بازیکن صرب‌ها بود.

بیشتر بخوانید 

ایران ۳ - ایتالیا یک/ شاگردان آلکنو میزبان مسابقات را نقره داغ کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات والیبال قهرمانی اروپا تیم ملی والیبال ایتالیا تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در هفتمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در دور دوم تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت در خط آتش ایستادند.   در پایان دور دوم مقدماتی امیرمحمد نکونام با ۵۸۸ امتیاز و پوریا نوروزیان با ۵۸۷ امتیاز از راهیابی به فینال بازماندند.   در بخش بانوان فاطمه امینی با ۵۸۳ امتیاز، نجمه خدمتی با ۵۸۲ امتیاز و الهه احمدی با ۵۸۰ امتیاز از صعود به فینال بازماندند.

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه