Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد نادری فر روز یکشنبه در گفت و کو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: از بین افرادی که اقدام به ثبت نام در سامانه سماح کردند ۴۰۰ نفر واجد شرایط لازم بودند که مدارک لازم برای صدور ویزا و فراهم کردن زمینه حضور انها در مراسم اربعین حسینی مهیا شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: تعدادی از خادمانی که هر ساله ایستگاه صلواتی دایر می کردند نیز پس از تزریق واکسن کرونا به عنوان موکب دار عازم عراق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری فر ادامه داد: احتمال بازگشت زمینی زائرانی که به صورت هوایی عازم خاک عراق می شوند زیاد است بنابراین برای پیشگیری از حضور دسته جمعی این افراد در رستوران ها و دیگر امکان برای رفع خستگی و گرسنگی، موکب تحت کنترل این مجموعه حین بازگشت زائران دایر می شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد دارای شرایط حضور در مراسم اربعین برای عزیمت به این آیین معنوی باید ابتدا در سامانه سماح ثبت نام کنند.

دولت عراق در مرحله نخست با اعزام ۳۰ هزار زایر ایرانی برای اربعین امسال موافقت کرد، اما با سفر نخست وزیر عراق به ایران، این عدد به ۶۰ هزار رسید.

این در حالی است که سال ۹۸ و پیش از شیوع کرونا در جهان، بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار ایرانی در مراسم اربعین حضرت امام حسین (ع) حضور یافتند.

برچسب‌ها همدان پیاده روی اربعین استانداری همدان سامانه سماح زائران اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان پیاده روی اربعین استانداری همدان همدان پیاده روی اربعین استانداری همدان سامانه سماح زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرچم غزه در مراسم محفل قرآنی مشت محکمی بر دهان اسراییل است

دریافت 3 MB دریافت 5 MB کد خبر 6062999

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • عکس‌های دیدنی الناز شاکردوست در بیستون با تیپ متفاوت
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • مراکز مشاوره اسلامی سماح گسترده‌تر می‌شوند
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • حضور پرچم غزه در مراسم محفل قرآنی مشت محکمی بر دهان اسراییل است