Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:52:08 GMT

گواردیولا: فقط ۱۰ دقیقه برای این دیدار وقت داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۶۶۸

گواردیولا: فقط ۱۰ دقیقه برای این دیدار وقت داشتیم

سرمربی سیتی عنوان کرد تنها ۱۰ دقیقه وقت آماده سازی برای دیدار با ساوتهمپتون داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در خانه به دیدار ساوتهمپتون رفت که این دیدار بدون گل به پایان رسید.  سیتی در دقایق پایانی با ضربه رحیم استرلینگ به گل رسید که این گل آفساید اعلام شد تا سیتی دو امتیاز دیگر را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا گفت: آنها هفت روز برای آماده سازی این دیدار وقت داشتند، ما دیروز ۱۰ دقیقه وقت داشتیم. لیگ برتر ۳۸ هفته است و همه مقابل هم قرار می گیرند. اما این برای تیم هایی که در لیگ قهرمانان بازی می کنند عادلانه  نیست. من خیلی دوست داشتم زمان بیشتری برای بازیابی و سرحال بودن داشته باشم اما امروز ما این طراوت را در ذهن بازیکنان خود نداشتیم. از نظر ذهنی برابر حریف خسته بودیم و نتوانستیم خلق موقعیت درست کنیم.

گواردیولا همچنین درباره ناکامی در خرید مهاجم مرکزی نیز صحبتی نکرد و گفت: امروز ما برنده نشدیم نه به این دلیل که یک مهاجم میانی نداشتیم.  ما برنده نشدیم زیرا روند آماده سازی ما یا دادن توپ های بهتر به بازیکنانمان خوب نبودند. دلیل نبردن ما خوب نبودن هافبک ها و سرحال نبودن آنها بودند نه اینکه ما مهاجم مرکزی نخریدیم.

سیتی تلاش زیادی برای خرید هری کین در تابستان انجام داد ولی این بازیکن در تاتنهام ماندنی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید بود و در یک دیدار جنجالی و پر برخورد با نتیجه 2-3 شکست خورد تا یک باخت تلخ دیگر را هم تجربه کرده باشد.

شاگردان ژاوی هفته گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی‌شان با نتیجه 1-4 بازی را به پاری سن ژرمن واگذار کردند تا از گردونه این مسابقات حذف شوند و امیدوار بودند که بتوانند این شکست را در بازی برابر حریف سنتی و قدیمی جبران کنند اما شرایط مطابق انتظارشان پیش نرفت. 

بازیکنان و همچنین کادر فنی این تیم به تصمیمات داوری روی توپی که به عقیده آنها از روی خط دروازه رئال عبور کرده بود و سپس توسط آندری لونین دفع شد و همچنین برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد معترض بودند اما در نهایت این اعتراض‌ها به جایی نرسید و اشتباهات بازیکنان این تیم باعث شد که سه امتیاز را از دست بدهند. 

یکی از بازیکنانی که در طول چند ساعت گذشته هجمه شدیدی از سوی هواداران، کارشناسان، رسانه‌ها و حتی ستاره‌های سابق بارسا روبرو بوده، کانسلو بوده است که در این دیدار هم مانند بازی برابر پی اس جی اشتباهات فاحش و تاثیرگذاری در ترکیب بارسا داشت. 

این ستاره پرتغالی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی از منچسترسیتی راهی بارسا شد و امیدوار بود که در پایان فصل قراردادش را دائمی کند، حالا به شخصیت منفوری تبدیل شده است که شب گذشته مقصر گلی بود که واسکز توانست به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند و زمینه را برای پیروزی رئال فراهم کند. 

این اتفاقی بود که در دیدار بارسا برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان هم رخ داد و کانسلو بدون توجه به جایگیری و حضور بازیکن حریف در پشت سرش پیش رفت و در تله این اتفاق گرفتار شد و زمانی برای جبران آن تلاش کرد که دیگر دیر شده و کار از کار گذشته بود. 

دی بوئر پس از پایان این بازی در برنامه Match of the Day گفت:« حالا می‌فهمم چرا پپ گواردیولا از کانسلو خوشش نمی‌آید. این مرد فقط فوتبال خودش را بازی می‌کند و فکر می‌کند همه چیز کاری است که با توپ انجام می‌دهد. لعنتی، تو یک مدافع هستی!»

مارکو فان باستن هم با تایید این نظر اضافه کرد:« این دیوانه‌کننده است که کانسلو هنوز اشتباهاتی که داشته است را در سن 29 سالگی تکرار می‌کند.»

این بازیکن چند روز قبل مدعی شده بود که بدترین اتفاق ممکن برای او این است که پس از بازی با پی اس جی بعضی از هواداران بارسا به خودش و خانواده‌اش توهین کرده و برای دخترش که هنوز به دنیا نیامده آرزوی مرگ کرده بودند و به نظر می‌رسد که روزهای سخت او در بارسلونا همچنان ادامه داشته باشد و شاید این اشتباهات باعث شود که او در پایان فصل مجبور به بازگشت دوباره به سیتی شود.

دیگر خبرها

  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد