Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:34:42 GMT

اردوی استعدادیابی تیم ملی والیبال در بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۷۴۰

اردوی استعدادیابی تیم ملی والیبال در بوشهر برگزار شد

محمدحسین خسروانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این اردوی یکروزه که روز شنبه به میزبانی شهر بوشهر برگزار شد ۲۰ نفر از جوانان مستعد هم استانی مورد استعدادیابی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: این اردو با حضور اسماعیل زاده و عطایی به عنوان مربیان تیم ملی زیر ۱۷ سال والیبال ساحلی برگزار شد که در نهایت نفرات برتر به عضویت تیم ملی در می‏‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروانی ادامه داد: با توجه به استعدادهای خوب جوانان هم استانی در رشته والیبال ساحلی امید است آنها بتوانند با حضور در تیم ملی زمینه افتخار آفرینی برای استان شوند.

وی افزود: بیشتر شهرستان‎‌های ساحلی استان بوشهر از زیرساخت اختصاصی برای رشته والیبال ساحلی برخوردار هستند که این مهم نویدبخش آینده رو به رشد والیبال ساحلی در استان بوشهر است.

استان بوشهر در زمان حاضر ۲ نماینده در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور دارد.

برچسب‌ها بوشهر اردوی تیم ملی ورزش‌های ساحلی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر اردوی تیم ملی ورزش های ساحلی بوشهر اردوی تیم ملی ورزش های ساحلی تیم ملی والیبال والیبال ساحلی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در نوار ساحلی گفت: توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوده و احداث پارک لیل، فاز ۲ باغ بهزاد، پارک ساحلی جفره از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته ۲ پروژه فاز ۲ پارک مروارید پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا دیده شد و با برگزاری مناقصه این ۲ پروژه پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نیک روش تصریح کرد جهت احداث فاز ۲ پارک مروارید ۱۷ میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو ۲۱ میلیارد تومان دیده شده که در سال جاری شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: احداث فاز یک بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک ۱۹ هکتاری فی مابین تنگک دوم و سوم از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری است که با انجام فراینده مناقصه و انتخاب پیمانکار آنها عملیات اجرایی این ۲ پروژه نیز شروع میمیک شود.

نیک روش گفت: با رویکردی که صورت گرفته انتظار داریم تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

کد خبر 6084641

دیگر خبرها

  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر