Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۳ شهریور ۹۲ مرد جوانی به نام محمدرضا در یکی از محله‌های منطقه محلاتی تهران، در حالی که دست و پا و دهانش بسته بود؛ خودش را به منزل همسایگان رساند و کمک خواست.

بعد به همسایه‌ها گفت: «در خانه دوستم به نام احمد ۶۲ ساله، مهمان بودم که شب قبل دو نفر دیگر از دوستانمان به نام‌ها فرهاد و مجید هم مهمان احمد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها به من و احمد آبمیوه خوراندند و بعد از مصرف آبمیوه بیهوش شدم. صبح که از خواب بیدار شدم متوجه شدم دست و پای من را بسته اند. بعد احمد را دیدم که او را خفه کرده بودند و در گاو صندوق هم شکسته شده بود.»

ساعتی بعد ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند و ضمن ثبت اظهارات محمدرضا، اقدامات پلیسی و قضایی برای یافتن ردی از متهمان آغاز شد.

رد پای سه دوست در قتل تاجر سنگ‌های قدیمی

فرهاد و مجید بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند. اما آن‌ها در اعترافات خود گفتند که نقشه قتل را محمدرضا کشیده بود. یکی از آن‌ها در توضیح انگیزه قتل گفت: «محمدرضا مدتی قبل با احمد دوست شده بود. او ما را وسوسه کرد و گفت احمد سکه‌های عتیقه ۵۰۰ میلیونی دارد و جواهرات و طلا‌های عتیقه دارد. بعد با هم نقشه قتل را کشیدیم تا اموال احمد را سرقت کنیم.»

با مطرح شدن چنین ادعایی از سوی دو متهم پرونده، محمدرضا تحت بازجویی قرار گرفت و بازداشت شد. اما او در هیچ یکی از مراحل رسیدگی به پرونده اتهام خود را نپذیرفت.

متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفتند و محمدرضا حکم برائت گرفت. اما حکم صادر شده توسط دیوانعالی کشور نقض شد و به این ترتیب متهمان بار دیگر در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل هولناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب فردا ۹ فروردین ماه در فیلم نت عرضه می شود. برای تماشای فیلم نیازی به خرید اشتراک نیست و تنها باید بلیت فیلم را خرید.

دیگر خبرها

  • تصاویری از بهزاد نبوی، مصطفی معین، شریعتمداری و محمدرضا خاتمی در یک مراسم
  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • اهدای عضو یک تهرانی در رشت
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!