Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی گلستان ، توزیع کود شیمیایی با سامانه جدید در شهرستان گرگان آغاز شد.

قبلا توزیع انواع کود‌های شیمیایی در شهرستان ازطریق سامانه یارگر انجام می‌شد که از تاریخ ۲۵ شهریور توزیع کود‌های شیمیایی از طریق سامانه جدید به نام کنترل و پایش مواد کودی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج مرکز خدمات جهادکشاورزی در شهرستان گرگان آماده بهره برداری از سامانه جدید هستند.

۶ ماه نخست سال، ۶۶ درصد از سهمیه سالانه این شهرستان از طریق سامانه یارگر جذب و توزیع شده است.

درحال حاضر کود به میزان کافی در انبار کارگزاران برای آغاز کشت پاییزه موجود و جای نگرانی برای کشاورزان وجود ندارد.

گلستان۶۶۷ هزار هکتار زمین کشاورزی حاصل‌خیز دارد و و سالانه حدود ۳ و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کود شیمیایی محصولات کشاورزی کشت پاییزه سامانه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه سرد بارشی به یزد

ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد از ورود سامانه سرد بارشی به استان در اواخر هفته جاری و احتمال سرمازدگی درختان و محصولات کشاورزی خبر داد.

بنا بر این پیش بینی  از بعدازظهر پنجشنبه تا جمعه با فعالیت موج سرد جوی،  وزش باد به ‌نسبت شدید بعضا با گرد و خاک و در برخی مناطق رگبار باران با احتمال رعد و برق (در ارتفاعات برف) و از جمعه تا شنبه کاهش دما اتفاق خواهد افتاد.

هواشناسی استان با اعلام هشدار سطح زرد، کاهش دید و کیفیت هوا، جاری شدن رواناب و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمال سرمازدگی درختان و محصولات کشاورزی در صبح روز شنبه یازدهم فروردین ماه را پیش بینی کرده و خواستار اتخاذ تدابیر لازم مسئولان و مردم در این رابطه شده است.

تمام شهرستانهای استان شامل یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، زارچ، مروست، مهریز، میبد و هرات متاثر از این سامانه خواهند بود.

کمینه دمای صبح امروز استان مربوط به سبزدشت با دمای صفر درجه و بیشینه دمای ظهر دیروز نیز از بافق با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

هرچند نوسانات دمایی شهر یزد طی شبانه روز گذشته بین ۱۰ تا ۲۴ درجه بوده ولی پیش بینی شده در روز جمعه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما تنها در این شهر را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال خون گلستان آماده خونگیری از شهروندان در شب‌های قدر است
  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان گلستان برگزار می شود
  • تولید سامانه هوشمند کشاورزی
  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم