Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@22:41:40 GMT

آفیس 2021 و ویندوز 11 همزمان می‌آیند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۷۶۲

آفیس 2021 و ویندوز 11 همزمان می‌آیند

ایتنا -​​​​​​​ شرکت "مایکروسافت" اعلام کرد که "آفیس 2021" همزمان با عرضه "ویندوز 11" در تاریخ 5 اکتبر مقارن با 13 مهر ماه 1400 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

شرکت "مایکروسافت" نسخه مصرفی جدید مجموعه برنامه‌های کاربردی خود موسوم به "آفیس 2021"(Office 2021) را در تاریخ 5 اکتبر2021 مصادف با 13 مهر 1400 عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همان روزی است که این شرکت "ویندوز 11" را در دسترس قرار می‌دهد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، "آفیس 2021" را نیز مانند نسخه قبلی آن یعنی "آفیس 2019" با یک بار خرید می‌توان هم در سیستم عامل ویندوز و هم سیستم عامل macOS در اختیار داشت. این امکان برای افرادی است که نمی‌خواهند اشتراک "مایکروسافت 365" بپردازند.

مایکروسافت وعده داده است که به زودی جزئیات بیشتری را در مورد "آفیس 2021" به اشتراک بگذارد، اما تاکنون بر اساس گزارش "تام وارن" از خبرگزاری "The Verge" می‌دانیم که این نسخه دارای بسیاری از پیشرفت‌های مشابه در "Office LTSC" است که نرم افزاری است که این شرکت امروز برای مشتریان سازمانی خود که به فضای ابری(Cloud) دسترسی ندارند، منتشر کرده است.

در میان همه پیشرفت‌های جدید، ویژگی‌های دسترسی و پشتیبانی از حالت تاریک به "آفیس 2021" اضافه شده است. ما همچنین از اطلاعیه قبلی می‌دانیم که "مایکروسافت" قصد دارد از این نرم افزار به مدت حداقل پنج سال پشتیبانی کند و این نرم افزار با هر دو سیستم عامل 32 و 64 بیتی کار می‌کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: نرم افزار سیستم عامل آفیس 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آمار ترددها از ابتدای این طرح در محورهای استان همدان به بیش از ۹ میلیون تردد رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۴ درصد کاهش ترددها را شاهد هستیم ضمن اینکه محورهای دارای بیشترین تردد در این سفرها مربوط به محور همدان-تهران و سه راهی بهار است.

وی با اشاره به موج دوم سفرهای نوروزی افزود: تمهیدات لازم برای سفر ایمن مسافران نوروزی در جاده های استان انجام شده است که در همین رابطه از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند۱۴۰۲ تا هشت فروردین ۱۴۰۳ افزون بر ۳۰۰ کیلومتر خط کشی، ۳۶۱۰متر مربع لکه گیری و چاله گیری،۲۲۶ عدد پاکسازی پارکینگ جاده ای، ۳۰۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمک‌پاشی، ۱۷۴۶ عدد نصب و تعمیر تابلو وعلائم، ۳۸۱ عدد آشکار سازی ورودی پلها، شستشوی ۳۵ هزار و ۲۲۷ عدد تابلو و علائم،۳۱۳ کیلومتر شانه سازی،تعمیر ۳۲۵ عدد چراغ چشمک زن و ۴۱ هزار و ۲۶۱نفر ساعت گشت زنی در سطح محورها انجام شده که اینها تنها بخشی از اقدامات طرح نوروزی این اداره کل است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ‌ای استان همدان، آهکی در پایان از تمامی رانندگان و مسافران نوروزی درخواست کرد که با توجه به احتمال بارش پراکنده باران و برف، لغزنده بودن سطح محورهای استان، با سرعت مطمئنه، پرهیز از خواب آلودگی، عدم شتاب زدگی، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در سطح جاده ها تردد داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند
  • از این پس لپ‌تاپ‌ها باید این دکمه را داشته باشند!
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • توقیف خودرو پس از ارتکاب به دو تخلف همزمان
  • ۴۰۰ نانوایی مشهد در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع) نان رایگان دادند