Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:00:23 GMT

سقوط پل عابر پیاده محور گرگان - کرددکوی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۷۷۳

سقوط پل عابر پیاده محور گرگان - کرددکوی را مسدود کرد

به گزارش ایرنا، این حادثه حوالی ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه در کیلومتر سه این محور از طرف گرگان به کردکوی اتفاق افتاده است.

مدیرکل راهداری استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : به محض اطلاع از این حادثه، نیروهای راهداری و پلیس راه در محل حاضر  و مشغول حمل و نقل این سازه ترافیکی به خارج از این محور ارتباطی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی میقانی افزود: سقوط این سازه ، ترافیک سنگینی در این محور پر تردد استان گلستان ایجاد کرد که تا دقایقی دیگر با خروج این پل عابرپیاده  مشکل ترافیک  اینجاده برطرف می شود.  

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل حادثه، هزاران خودروی  در حال تردد این محور گرفتار ترافیک شدند.

کردکوی در ۲۷ کیلومتری شهر گرگان واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان پلیس راهور ناجا گرگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان پلیس راهور ناجا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان پلیس راهور ناجا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود

شهردار کرمانشاه گفت : بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه ، حد فاصل سی متری اول و دوم ( نوبهار ) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک , توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: در تمام شهرهای دنیا و بسیاری از شهرهای کشور خودمان و خصوصاً کلان شهرها مناطقی تحت عنوان پیاده راه یا مرکزی تحت عنوان تجمع شهری یا به اصطلاح شهرسازی، پلازای شهری در نظر گرفته شده است که محل تردد و خرید و فعالیت‌هایی است که مردم در سطح شهر نیاز دارند که تاکنون در شهر کرمانشاه پیاده راه احداث نشده است.

وی گفت: در نشست امروز شورای ترافیک شهر کرمانشاه موضوع ایجاد پیاده راه پیشنهاد و مورد بررسی واقع شد.

شهردار کرمانشاه گفت: بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه، حد فاصل سی متری اول و دوم (نوبهار) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک, توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

وی گفت: پس از انجام مطالعات دقیق سپس پیاده راه به صورت آزمایشی اجرا شود که امیدواریم مورد استقبال همشهریان قرار بگیرد.

نوروزی گفت: اگر این طرح پیاده راه با موفقیت انجام شود یک نقطه قابل استفاده برای همشهریان در حوزه خرید، فعالیت‌های فرهنگی و تجاری در شهر کرمانشاه خواهد شد که فکر می‌کنم مورد استقبال همشهریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 745285

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان