Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ فوتبال عربستان شب گذشته تیم الهلال به مصاف تیم الاتفاق رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود الهلال به پایان رسید.

برای الهلال در این مسابقه «موسی مارگا» و «بافاتیمبی گومیس» (۲ بار) گلزنی کردند تا این تیم با ۱۰ امتیاز و یک بازی کمتر به رده دوم جدول لیگ عربستان صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۴ مهرماه به مصاف پرسپولیس ایران می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!

به گزارش "ورزش سه"، بارش شدید باران در امارات سبب شد تا دیدار الهلال و العین از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 24 ساعت تأخیر و روز گذشته برگزار شود. الهلال باید فردا به مصاف الاهلی می رفت که با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، این بازی به هفدهم اردیبهشت موکول شد.

این موضوع با اعتراض شدید تیم های بزرگ لیگ عربستان همراه شد. الاهلی با انتشار اطلاعیه ای رسمی در شبکه های اجتماعی خود اعلام کرد که از این تصمیم کمیته برگزاری مسابقات تعجب کرده است چرا که آنها با تعویق دیدار با الهلال موافق نبوده اند و برای حفظ یکپارچگی مسابقات و برقراری عدالت میان تیم ها، این بازی باید در زمان تعیین شده برگزار می شد.

جالب اینکه الاتحاد نیز که همشهری و رقیب الاهلی محسوب می شود، با انتشار اطلاعیه ای رسمی، به این موضوع معترض شد. این باشگاه در بیانیه خود نوشت که این تصمیم با اصل رقابت عادلانه و فرصت های برابر در تعیین جدول رده بندی لیگ در تضاد است.

باشگاه الاتحاد نسبت به استاندارد دوگانه کمیته برگزاری مسابقات اعتراض کرده و نوشته است که آنها پیش از این خواستار لغو بازی تیمشان برابر ضمک در فاصله چهار روز تا از آغاز جام جهانی باشگاه ها بوده اند اما علی رغم موافقت باشگاه ضمک، فدراسیون فوتبال عربستان با تعویق این بازی مخالفت کرده بود و الاتحاد نیز در آن بازی برابر ضمک با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

النصر به عنوان سومین تیم بزرگ عربستان دیگر معترض به لغو بازی الهلال است. آنها تنها رقیب آبی های ریاض در راه کسب قهرمانی لیگ هستند که البته با توجه به فاصله 12 امتیازی با صدر جدول، شانس چندانی برای قهرمانی ندارند. با این حال، تیم رونالدو نیز به تصمیمات دوگانه اعتراض کرده است.

این باشگاه در بیانیه رسمی خود نوشته است که کمیته برگزاری مسابقات به بهانه تصویب تقویم فصل و قراردادهای پخش تلویزیونی، با لغو دیدار هفته نخست آنها برابر الاتفاق مخالفت کرده است. النصر 48 ساعت قبل از این بازی در فینال جام ملک سلمان و پس از 120 دقیقه نبرد سخت برابر الهلال به پیروزی رسیده بود و مخالفت فدراسیون عربستان با لغو آن بازی، النصر را مجبور کرد تا به برخی از بازیکنان خود استراحت دهد که نتیجه آن، شکست در هفته اول برابر الاتفاق بود.

باشگاه های بزرگ عربستان اعتقاد دارند که کمیته برگزاری مسابقات لیگ حرفه ای این کشور میان آنها و الهلال تبعیض قائل شده تا به نوعی این تیم به سوگلی و باشگاه محبوب آنها تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏