Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کیومرث پاکدل روز یکشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری تعدادی از مخلان نظم و آرامش عمومی و افرادی که در نزاع های خیابانی با چاقو و سلاح سرد قدرت نمایی می کردند، ماموران انتظامی پیگیری سریع موضوع را در دستور کار قرار داده و به محل درگیری اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه این درگیری بین اراذلی از شهرستان همجوار و افراد تازه از زندان آزاد شده روی داده بود، اضافه کرد: این افراد با هوشیاری پلیس این شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نقده گفت: فرهنگ سازی در این زمینه توسط دستگاه های متولی فرهنگی و صدور احکام بازدارنده در مراجع قضایی برای مقابله جدی تر با این نوع اعمال برهم زننده نظم عمومی ضروری است.

سرهنگ پاکدل با قدردانی از همراهی مردم در تامین امنیت شهرستان نقده بیان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کسی بخواهد با احساس امنیت و آرامش مردم بازی کند، پلیس و دستگاه قضایی با آنها برخورد شدید خواهد کرد.

شهرستان نقده در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیری زندان اخبار حوادث زندان نزاع درگیری نزاع خیابانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی شاهرخ استخری عکس بازار آزاد علی دایی قیمت دلار ترلان پروانه شاهرخ استخری و همسرش خانواده شاهرخ استخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بامداد امروز در پی نزاع و درگیری بین ۲ خانواده یک نفر با اسلحه‌گرم جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ نفر دیگر از خانواده مقتول به شدت زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه هویت قاتل معلوم است، افزود: تلاش کارآگاهان پلیس برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

سرهنگ اشرفی بیان کرد: طبق گزارش‌های اولیه علت اصلی این درگیری اختلاف شخصی بین قاتل و خانواده مقتول گزارش شده است.

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه‌ای می‌زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • سپاه صادق