Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مراقب حیله‌ها و مسائل غیرمترقبه حریف باشیم قطعاً در زمین مسابقه پیروزی برای پرسپولیس است.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس و الهلال در این مرحله، اظهار داشت: ابتدا باید به پرسپولیس تبریک بگویم که در ایران و آسیا برای فوتبال کشورمان آبروداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در ۳ سال اخیر نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

وی افزود: در مورد بازی‌های متمرکز در عربستان نمی‌توانیم خرده بگیریم. چرا که از نظر سخت افزاری، نرم افزاری و ارتباطات دارای شرایط مدنظر برای کسب میزبانی نیستیم. رقیب این امکانات و ارتباطات را دارد بنابراین از امتیاز میزبانی بهره می‌گیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید فراموش کرد که پرسپولیس هم تیم صاحب سبک و مقتدری است که تجربه حضور در ۲ فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. با راهکار‌هایی که کادرفنی و به ویژه یحیی گل‌محمدی ارائه می‌دهند و هوشیاری بازیکنان از این مرحله سخت عبور می‌کنیم.

مهدوی در خصوص حضور تماشاگران عربستانی در ورزشگاه تصریح کرد: هرچند هنوز به عدم حضور هواداران در ورزشگاه عادت نکرده‌‍ایم، اما برای بازیکنان پرسپولیس عادی شده است. اگر مراقب حیله‌ها و مسائل غیرمترقبه حریف باشیم. قطعاً در زمین مسابقه پیروزی برای پرسپولیس است. کادر فنی تیم با هوشمندی که دارا هستند باید با پیش‌بینی مسائل حاشیه‌ای از به ثمر نشستن نیرنگ رقیب جلوگیری کنند.

وی در خصوص قانون ممنوعیت به کارگیری بازیکنان خارجی برای تیم‌های بدهکار و مشکل سرخ‌پوشان عنوان کرد: بازیکن خارجی وقتی در تیمی حاضر میشود فقط صرف بازی کردن نیست. او تفکر حرفه‌ای را به تیم تزریق می‌کند و در دقایق خاص با تجربه خودش به تیم کمک می‌کند. متاسفانه با این قانون پرسپولیس متضرر می‌شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: با توجه به تقویم لیگ عربستان آنها در حال حاضر اردوی پیش فصل خود هستند و بازی تدارکاتی خود را برگزار کرده‌اند؛ بنابراین شرایطشان از ما خیلی بهتر است؛ اما برنامه لیگ ما به گونه‌ای هست که با مسابقات لیگ قهرمانان همخوانی ندارد. به نظرم در این باره باید بازنگری شود. این مسائل به ضرر همه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و در نتایج آنها تاثیر منفی گذاشته است.

مهدوی در پایان عنوان کرد:  الهلال تیم یکدستی است و ستاره‌های این تیم باعث پیروزی نماینده عربستان مقابل ایران شدند. ستاره‌های این تیم اکثراً خارجی هستند.

بیشتر بخوانید: پیروانی: در حق پرسپولیس اجحاف شده است/ فرقی ندارد با کدام تیم بازی کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس محمدرضا مهدوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمدرضا مهدوی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین