Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@06:44:04 GMT

۱۰۰ گله شدن سادیو مانه در لباس لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۸۲۴

۱۰۰ گله شدن سادیو مانه در لباس لیورپول

مهاجم سنگالی لیورپول توانست برابر کریستال پالاس صدمین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند. به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی ها لیورپول به دیدار کریستال پالاس رفت و با ۳ گل به برتری رسید.

سادیو مانه در این دیدار توانست صدمین گل خود را برای لیورپول به ثمر برساند تا در ۲۲۴ بازی به رکورد ۱۰۰ گل برای این تیم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا گلزنان لیورپول در این دیدار بودند و تیم یورگن کلوپ با ۱۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

در حساس‌ترین دیدار هفته نیز امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه چلسی و تاتنهام برابر هم به میدان می‌روند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول انگلیس سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که دوباره محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل تیم دینامو مسکو قرار گرفت.

محمد قربانی در زمانی که دینامو مسکو با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده و به دنبال کسب پیروزی مقابل اورنبورگ بود، توانست امیدهای تیمش برای بازگشت به مسابقه و رسیدن به نیمه نهایی رقابت‌های روسیه کاپ را زنده کند و یک گل ارزشمند بزند که بی‌فایده بود.

هافبک ایرانی اورنبورگ که در نخستین حضور ثابت خود برای اورنبورگ در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی مقابل اسپارتاک مسکو شده بود، در دقیقه 68 مسابقه امروز هم توانست دروازه دینامو مسکو را باز کند و با فرار به محوطه جریمه حریف‌شان و فرصت طلبی گل اول تیمش را بزند.

یاران قربانی پس از این گل نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند تا در صعود به نیمه نهایی روسیه کاپ ناکام بمانند و دینامو مسکو به روند خوب خود ادامه بدهد.

قربانی در روزی که سپاهان و تیم سابقش موفق به کسب پیروزی در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن شد، توانست دومین گل خود با پیراهن اورنبورگ را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران
  • پل مرسون: آرسنال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد
  • انتقاد رابرستون از مهاجمان لیورپول؛ چرا گل نمی‌زنید؟
  • خلاصه بازی لیورپول صفر - یک کریستال پالاس
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!