Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز یکشنبه، بیست و هشتم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/6/28؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

کامبک تماشایی شباب الاهلی برابر الشارجه با درخشش مهدی قائدی

مهدی قائدی شب درخشانی در لیگ امارات تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ در هفته چهارم لیگ امارات، دو تیم شباب الاهلی و الشارجه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 3 شباب الاهلی به پایان رسید.

ابتدا در دقیقه 1 برنارد موفق شد برای الشارجه گلزنی کند. مهدی قائدی که در دقیقه 46 وارد میدان شده بود، در دقیقه 48 موفق شد روی یک حرکت انفرادی، گل تساوی را به ثمر برساند. در دقیقه 58 بازهم شباب الاهلی گلزنی کرد و این بار فرناندز موفق به زدن گل شد. در دقیقه 63 ایگور جیزز موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما در دقیقه 66 بن مالانگو موفق شد گل سوم شارجه را بزند. در دقیقه 81 روی سانتر مهدی قائدی بازیکن الشارجه گل به خودی زد و بازی به تساوی رسید.

این پایان کار نبود و در دقیقه 93 مهدی قائدی روی یک حرکت انفرادی زیبا گل چهارم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. همچنین الشارجه در دقیقه 95 با اخراج غانم جمعه 10 نفره شد.

احمد نوراللهی هم در این بازی 45 دقیقه حضور داشت و در ابتدای نیمه دوم جای خود را به قائدی داد.

با این پیروزی شباب الاهلی 10 امتیازی شد و در رده سوم جدول جای گرفت.

تجمع استقلالی ها مقابل وزارت ورزش

پایان کار احمد مددی در استقلال؛ علی اصغر ملکیان سرپرست موقت می شود

احمد مددی با استعفا از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال به کارش در این باشگاه پایان داد.

به گزارش طرفداری، فعالیت احمد مددی در حدود یک سال حضور در استقلال مورد انتقاد شدید هواداران، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم بود اما تجمع امروز جلوی وزارت ورزش باعث شد حمید سجادی درخواست جلسه فوری با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال کند. قرار بود این جلسه محرمانه باشد اما خیلی زود کانال های تلگرامی و منابع خبری در فضای مجازی، این جلسه را علنی کردند و تلاش های مدیران باشگاه استقلال برای سر پوش گذاشتن روی این جلسه فایده ای نداشت. گویا در جریان این نشست از احمد مددی خواسته شد استعفای خود را بنویسد و از استقلال کنار برود.

در پایان این جلسه احمد مددی از سمت خود استعفا کرد تا به فعالیت یک ساله خود در استقلال پایان بدهد. مددی هنگام خروج از جلسه استعفای خود را تکذیب کرد اما برخی نزدیکانش مدعی هستند او به آن ها گفته از امروز علی اصغر ملکیان همه کاره باشگاه استقلال است. سرانجام دقایقی پیش خبر استعفای مددی از طریق نزدیکان وزارت ورزش در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

گفتنی است بلافاصله پس از انتشار رسمی خبر استعفای مددی، خبر انتخاب سرپرست جدید منتشر خواهد شد و علی اصغر ملکیان، رییس هیات مدیره به عنوان سرپرست موقت باشگاه تا انتخاب مدیرعامل جدید امور باشگاه را پیگیری خواهد کرد.

ناصر فریادشیران استعفای احمد مددی را تکذیب کرد! / فرهاد نبود، جلسه کنسل شد!

والیبال قهرمانی آسیا | ایران با شکست چین فینالیست شد

به گزارش طرفداری، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (شنبه) با هشت دیدار به میزبانی ژاپن و در شهر چیبا پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران که با شکست تیم‌های کره‌جنوبی و چین‌تایپه به عنوان صدرنشین گروه F مرحله دوم، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد، از ساعت 10 و 30 دقیقه به وقت تهران و در سالن شماره یک مسابقات به مصاف چین رفت.

تیم ملی والیبال ایران در ست دوم این مسابقه 25 بر 17 مغلوب چین شد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 17 به پیروزی رسید تا در نهایت 3 بر یک فاتح این جدال حساس باشد.

بایرن مونیخ 7-0 بوخوم؛ لشکر بی رحم ناگلزمان، صغیر و کبیر نمی‌شناسد!

برنلی 0-1 آرسنال؛ دومین پیروزی پیاپی شاگردان آرتتا

لیورپول 3-0 کریستال پالاس؛ سه گل از روی سه کرنر برای برد شاگردان کلوپ

منچسترسیتی 0-0 ساوتهمپتون؛ غنیمت یک امتیازی قدیس ها از اتحاد

اتلتیکو مادرید 0-0 اتلتیک بیلبائو؛ تیم سیمئونه همچنان نامطمئن

اینتر 6-1 بولونیا؛ استقبال از میهایلوویچ به گرمی انجام شد!

آژاکس 9-0 کامبور؛ تیم ترسناک تن هاخ!

سالرنیتانا 0-1 آتالانتا؛ قبلاً تیم گاسپرینی چنین حریفی را سلاخی می کرد

صبحانه ورزشی 1400/6/28؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 27 شهریور 1400 رضا قوچان نژاد و خانواده  جواد کاظمیان

 

 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد نمک به زخم هوادار؛ تمامش کنید، استقلال با شما هیچ حال و آینده ای ندارد اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی بارسلونا علاقه مند به جذب رحیم استرلینگ و پل پوگبا رقم دقیق قرارداد مسی با پاری سن ژرمن؛ 110 میلیون یورو خالص برای سه فصل! عبدالعلی چنگیز مقابل دوربین طرفداری: مدیریت به حرف زدن نیست، ضعف مدیریت هوادار را اذیت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال صبحانه ورزشی شباب الاهلی مهدی قائدی احمد مددی موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، در هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا شامگاه یک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمندی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی کسب کرده بود پای به این میدان گذاشت تا با فتح ال کلاسیکو برابر رقیب سنتی خود یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی اسپانیا نزدیک شود.

در این دیدار بارسلونا شروع خطرناکی داشت و از همان ابتدا حملات خود را آغاز کرد و در ششمین دقیقه بازی در حالی که صاحب یک ضربه کرنر شده بود «رافینیا» ارسال بلندی روی دروزاه انجام داد و «آندرئاس کریستنسن» با یک ضربه سر دروازه رئال با باز کرد.

اما شاگردان کارلو آنچلوتی که تاب شکست خانگی برابر بارسلونا را نداشتند جلو کشیدند و «لوکاس واسکز» با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد که با خطای «پل کوبارسی» متوقف شد تا «وینیسیوس جونیور» از روی نقطه پنالتی دروازه «تراشتگن» را باز کند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم در دقیقه ۶۹ «فرمین لوپز» موفق شد برای بار دوم بارسلونا را پیش بیندازد.

اما خوشحالی شاگردان ژاوی چند دقیقه بیشتر طول نکشید و در دقیقه ۷۳ «لوکاس واسکز» یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که در دقیقه ۹۰ به نظر می‌رسید که بازی با همین نتیجه به پایان برسد اما ارسال دیدنی «لوکاس واسکز» موجب شد «جود بلینگام» تور دروازه رئال با لرزه درآورد تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

در جدول رده بندی لالیگا رئال مادرید با این پیروزی ۸۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. بارسلونا هم با ۷۰ امتیاز در رده دوم حضور دارد.

به این ترتیب با توجه به ۱۱ امتیاز اختلافی که اکنون میان رئال مادرید با بارسلونا پدید آورده است باید از الان مادریدی‌ها را قهرمان اسپانیا بدانیم. اما این شکست کار را برای بارسلونا سخت کرد و این تیم اکنون خیرونای ۶۸ امتیازی را پشت سر خود می بیند و به نظر می‌رسد شاگردان ژاوی با این شکست با تغییر رقیب مواجه شدند و اکنون باید تلاش کنند جایگاه دوم را از دست ندهند.

کد خبر 6084916

دیگر خبرها

  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴