Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام یزدان جمشیدی صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمی کشور در سال ۱۳۷۰ با دستور رهبر معظم انقلاب تأسیس شد.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و ۷۰۰ طلبه در استان سمنان زیرپوشش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ۲۳ حوزه علمیه استان سمنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان بیان کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان صرفاً به طلابی خدمات ارائه می‌کند که فعالیتی جز تدریس، تحصیل یا تبلیغ ندارند.

جمشیدی عنوان کرد: ۹۵۰ طلبه زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی، ۳۷۰ طلبه زیرپوشش بیمه سلامت و تمامی دو هزار و ۷۰۰ طلبه استان، زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند.

وی گفت: یکی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان، تشکیل صندوق شجره طیبه است که در ۶ ماه اول امسال، یک میلیارد تومان تسهیلات به طلبه‌ها اعطا کرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های دیگر مرکز خدمات حوزه علمیه، توجه به خانواده و امور فرهنگی است که در زمینه به طلبه‌ها و خانواده‌های آنها مشاوره‌های در بخش‌های حمایت، تحصیل ارائه کرده و همچنین همایش‌هایی را برای همسر و فرزندان طلاب برگزار کرده است.‌

جمشیدی بیان کرد: فعالیت دیگر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، توجه به معیشت و توانمندسازی طلاب است که در این راستا قرارگاه حضرت خدیجه (س) تشکیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه تلاش داریم تا از طلاب استان سمنان حمایت و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم، گفت: یکی از مشکلات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، ساختمان اداری است از استاندار سمنان درخواست می‌کنیم در این راستا مساعدت کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در شهرستان شاهرود دارای نمایندگی و در سایر حوزه‌های شهرستان‌های استان رابط دارد.‌

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان حوزه های علمیه سلامت رهبر معظم انقلاب طلبه مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سیده آوا اقوامی با کسب مقام ششم مسابقات رده سنی دختران زیر ۱۰ سال کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد

دیگر خبرها

  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه