Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ایلان ماسک در کنگره‌ای در چین اعلام کرد در خصوص ذخیره داده های خودروهای مشتریان با رگولاتورها همکاری می کند.
ایلان ماسک مدیر ارشد تسلا اعلام کرد این خودروسازی در خصوص حفظ امنیت داده‌ها با رگولاتورهای جهانی همکاری می‌کند.

به گزارش ایتنا از مهر، تسلا که خودروهای بازار چین را در کارخانه‌ای واقع در شانگهانی سرهم بندی می‌کند، طی سال جاری با تحقیقات گسترده‌ای در خصوص ذخیره و کنترل داده‌های مشتریان در این کشور روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خودروهای این شرکت مجهز به تعداد زیادی دوربین و حسگر برای کمک به راننده هستند. اما داده‌هایی که چنین تجهیزاتی تولید می‌کنند سوالاتی درباره شیوه حفظ حریم خصوصی و امنیت به وجود آورده‌اند.

ماسک در کنگره World New Energy Vehicle که در چین برگزار شده بود، گفت: با توجه به گسترش سریع فناوری خودران امنیت داده‌های خودروها نگرانی‌های بیشتری را به و جود آورده است.

در ماه می گزارشی نشان داد کارمندان برخی سازمان‌های دولتی چین از پارک خودروهای تسلایشان داخل مجتمع‌های دولتی منع شده‌اند. دلیل این امر نگرانی‌های امنیتی در خصوص دوربین‌های خودروها بوده است.

پس از آن تسلا اعلام کرد واحدی در چین ایجاد کرده تا داده‌های خودرو را به طور محلی ذخیره کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تسلا ایلان ماسک امنیت داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش : قطعنامه جدید شورای امنیت در خصوص غزه باید اجرایی شود/ شکست در این زمینه غیرقابل بخشش خواهد بود

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه با تاکید بر لزوم اجرایی شدن قطعنامه جدید سازمان ملل درخصوص آتش‌بس در غزه عنوان کرد که جایی برای ناکامی در اجرای این قطعنامه وجود ندارد.   به گزارش ایسنا، گوترش در ایکس (توییتر سابق) نوشت: شورای امنیت پس از مدت‌ها انتظار قطعنامه‌ای را در رابطه با غزه تایید کرده و خواستار آتش‌بس فوری و آزادی سریع و بدون شرط تمامی اسرا شده است.   وی در ادامه تاکید کرد: این قطعنامه باید اجرایی شود. شکست در این زمینه غیرقابل بخشش خواهد بود.   شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار «آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان، آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام گروگان‌ها و تضمین دسترسی بشردوستانه» می‌شود، تصویب کرد.   ۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم برخلاف دفعات پیشین، آن را وتو نکرد و رأی ممتنع داد.   لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در شورای امنیت هم در ادامه مدعی شد «واشنگتن از برقراری آتش‌بس و تسهیل ارسال کمک‌ها به غزه حمایت می‌کند».   گرینفیلد گفت آمریکا با برخی از بندهای آتش‌بس موافق نبود و به آن رأی مثبت نداد اما تصویب قطعنامه امروز «بر اهمیت تعهد به صلح در طول ماه رمضان تاکید می‌کند».   نماینده آمریکا همچنین گفت تصویب این قطعنامه به این معنی است که آتش‌بس در غزه باید بخشی از توافق آزادی اسرای اسرائیلی باشد.   الجزیره پیشتر خبر داده بود اعضای غیردائم شورای امنیت به منظور جلوگیری از وتوی آمریکا در جلسه امروز، پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی خود را تعدیل کرده‌اند. قرار بود پس از آتش‌بس فوری، عبارت «آتش‌بس دائمی پایدار» گنجانده شود.   «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم تهدید کرده بود اگر آمریکا قطعنامه امروز در سازمان ملل را وتو نکند، از سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن جلوگیری می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • حماس به زودی شرایط آتش‌بس را اعلام می‌کند/جامعه جهانی در خصوص آتش بس در غزه امتحان بدی داد
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • روسیه: قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه باید اجرا شود | دلیل وتوی قطعنامه آمریکا مشخص شد
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • ثبت بیش از ۸ میلیون و ۷۴۴ هزار تردد در جاده‌های استان مرکزی
  • واکنش ایران به قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه؛ ناکافی است
  • پرفروش‌ترین خودروها در اروپا
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است
  • گوترش : قطعنامه جدید شورای امنیت در خصوص غزه باید اجرایی شود/ شکست در این زمینه غیرقابل بخشش خواهد بود