Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد برترین های بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار، به دبیری مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور مدیران کل دستگاه های معرفی شدند.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جشنواره گفت: رقابت در جشنواره شهید رجایی عاملی جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان به تعویق افتاده بود که اکنون با عبور استان از وضعیت قرمز کرونایی برگزار و  دستگاه های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کیفیت کار برای ماندگاری یک نهاد در دید مردم بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: هر فرد در هر نهادی که توفیق خدمت به مردم را دارند باید برای کسب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کلانتری تصریح کرد: این تعداد دستگاه اجرایی  در بخش‌های  مختلف شاخص های عمومی و اختصاصی شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی، ادامه داد: این دستگاه های اجرایی برتر تابع قانون و فرآیند سازمان اداری و استخدامی انتخاب شدند و من به عنوان استاندار دخالتی در گزینش آن ها نداشته ام و تنها خواستار بررسی مجدد و تجدید نظر یک دستگاه اجرایی بودم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی دستگاه های اجرایی استان در شرایط سخت و پیچیده سال ۹۹ که استان با مشکلاتی همچون زلزله، سی سخت، آتش سوزی های پی در پی، کرونا و غیره درگیر بود موفق عمل کردند و تلاش آن ها قابل تقدیر است.

کلانتری یادآور شد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی های سال ۹۸ رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی زمینه ساز رقابت سالم دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و ارتقای کیفی عملکرد آن هاست. قدردان این فرصت باشید و از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: ۲۷ هزار نفر نیرو در دستگاههای دولتی این استان از نظام خدمت می گیرند تا به مردم خدمت برسانند.  انتظار می رود توجه به محرومان در کنار مسائل آموزشی و فرهنگی مد نظر قرار گیرد.

کلانتری بیان کرد: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد قابل قبول نیست و باید این وضعیت را بهبود بخشیم.

"علی شهابی نسب"، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جشنواره گفت: عملکرد  ۲۳ دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی براساس شاخص های عمومی و اختصاصی شامل اصلاح ساختار اداری، شفافیت مالی، توسعه سرمایه انسانی، توسعه دولت الکترونیک، ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به ارباب رجوع، کمک به بهبود فضای کسب و کار و استقرار نظام مدیریت عملکرد سنجیده شده بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۵ محور که شامل ۲۱ شاخص است و دارای دو هزار امتیاز است،  اظهارکرد:  امسال ۶۹ دستگاه اجرایی از لحاظ شاخص های عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفتند و دستگاه های برتر تجلیل شدند.

شهابی نسب افزود: دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی توانستند ۵۰ درصد شاخص های عمومی و ۸۰ درصد شاخص های اختصاصی را کسب کنند. از مجموع ۲ هزار امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی ۶۴ درصد آن برای استان محقق شده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این آئین از ۲۳ دستگاه برگزیده استان در سال ۱۳۹۹ که شامل؛ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ثبت اسناد و املاک، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل امور مالیاتی، آب منطقه ای، کمیته امداد، بنیاد مسکن، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، پزشکی قانونی، تعزیرات حکومتی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت غله و خدمات بازرگانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، هلال احمر، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، شرکت گاز، محیط زیست، استاندارد، سازمان صمت و پست بانک با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

همچنین استاندار از مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به پاس برگزاری این جشنواره به صورت ویژه تقدیر کرد.

لازم به ذکر است به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این آئین با حضور تعداد محدودی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد جشنواره شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی راهداری و حمل ونقل جاده ای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شرکت غله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان امور مالیاتی برق بنیاد مسکن حسین کلانتری سازمان صمت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی دستگاه های اجرایی دستگاه اجرایی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور اطلاعیه‌ای در خصوص معرفی شدگان مرحله دوم (معرفی به ارزیابی تکمیلی) یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛

"قابل توجه معرفی شدگان مرحله دوم (معرفی به ارزیابی تکمیلی) یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور" ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، به اطلاع آن دسته از داوطلبان یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی که در کارنامه صادره از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، جهت انجام مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی گردیده‌اند می‌رساند؛ جهت آگاهی از زمان دقیق ارزیابی تکمیلی و نحوه مراجعه داوطلبین، از روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ به سایت اداره کل بهزیستی استان مربوطه به آدرس‌های ذیل مراجعه کنند.

ردیف نام استان آدرس
۱ آ. شرقی azar-sh.behzisti.ir
۲ آ. غربی azar-gh.behzisti.ir
۳ اردبیل ardabil.behzisti.ir
۴ اصفهان esfahan.behzisti.ir
۵ ایلام ilam.behzisti.ir
۶ البرز alborz.behzisti.ir
۷ بوشهر bushehr.behzisti.ir
۸ تهران tehran.behzisti.ir
۹ چهارمحال و بختیاری charmahal.behzisti.ir
۱۰ خراسان رضوی khorasanrazavi.behzisti.ir
۱۱ خراسان شمالی khshomali.behzisti.ir
۱۲ خراسان جنوبی khjonoobi.behzisti.ir
۱۳ خوزستان khuzestan.behzisti.ir
۱۴ زنجان zanjan.behzisti.ir
۱۵ سمنان semnan.behzisti.ir
۱۶ سیستان و بلوچستان sb.behzisti.ir
۱۷ فارس fars.behzisti.ir
۱۸ قزوین qazvin.behzisti.ir
۱۹ قم qom.behzisti.ir
۲۰ کرمانشاه kermanshah.behzisti.ir
۲۱ کردستان kurdistan.behzisti.ir
۲۲ کرمان kerman.behzisti.ir
۲۳ کهگیلویه و بویر احمد k-b.behzisti.ir
۲۴ گیلان gilan.behzisti.ir
۲۵ گلستان golestan.behzisti.ir
۲۶ لرستان lorestan.behzisti.ir
۲۷ مرکزی markazi.behzisti.ir
۲۸ مازندران mazandaran.behzisti.ir
۲۹ هرمزگان hormozgan.behzisti.ir
۳۰ همدان hamedan.behzisti.ir
۳۱ یزد yazd.behzisti.ir
۳۲ کیش kish.behzisti.ir

کد خبر 6086138 علی قدمی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران