Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مرتضی مهدوی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دهلران  گفت: مهم‌ترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت، کم فروشی و گران فروشی بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، بازرسی‌ها ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۳ گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط و تعداد سه هزار و ۷۰۰ بازرسی توسط بازرسان این اداره و اتاق اصناف از بازار دهلران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی بیان کرد: در راستای مصوبات ستاد کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف صنوف یک تیم به صورت روزانه به همراه کارگروه شهرستان موضوع را رصد و واحد‌های صنفی متخلف در این خصوص را ضمن تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی در صورت تکرار به همکاری واحد اماکن پلمب می‌شوند.

رئیس اداره صمت دهلران با اشاره به اهمیت نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تصریح کرد: گشت مشترک بازرسان از صنوف مختلف با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت مستمر در دستور کار است.

او عنوان کرد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق و همچنین عرضه خارج از شبکه در سطح شهرستان تاکنون تعداد ۲۹۰ مورد بازرسی صورت گرفته که تخلفات در این حوزه صورتجلسه و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد

سونیا افشاری سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان گفت: این واحد تزریقاتی در قالب مطب، پروانه فعالیت پزشک را بر روی دیوار نصب کرده بود ولی بدون حضور پزشک و با سوءاستفاده از سرنسخه سفید سه پزشک اقدام به سودجویی و تجویز دارو به بیماران و فروش غیرقانونی دارو می کرد.

وی اضافه کرد:طبق گزارش‌های دریافتی از فعالیت غیرقانونی این واحد تزریقاتی که توسط بازرسان اداره نظارت بر درمان تهیه شده بود، این واحد مورد بازرسی قرار گرفت .

این مسوول ادامه داد: طبق این بازرسی، فعالیت‌های غیرقانونی این واحد و اقلام دارویی غیرمجاز کشف شده صورتجلسه و جهت رسیدگی، به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارجاع داده شد.

افشاری به شهروندان هشدار داد : از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند .

وی اظهار داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند که فعالیت واحدهای دارای مجوز نیز بدون حضور مسئول فنی که پروانه به نام او صادر شده، غیرقانونی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: مراکز غیرمجازی که توسط افراد غیرمتخصص اداره می‌شوند، علاوه بر اینکه صلاحیت درمان بیماران را ندارند، تهدیدی برای سلامت شهروندان به شمار می‌آیند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان