Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، معترضان فرانسوی برای دهمین هفته متوالی به خیابان‌های این کشور آمده و علیه محدودیت‌های کرونایی دست به تظاهرات زدند.

- رویترز در تحلیلی به درآمد ایران از فروش محصولات پتروشیمی پرداخت.

- نشریه «فارین‌ پالیسی» در تحلیلی به تنش‌ میان ایران و رژیم صهیونیستی پرداخت.

- رئیس‌جمهوری روسیه در خصوص خروج ایالات متحده از افغانستان اظهار داشت که آنها یک صندوق پاندورا برجای گذاشتند؛ پر از مشکلات مربوط به تروریسم، قاچاق مواد مخدر، جنایات سازمان‌یافته و متأسفانه افراط‌گرایی مذهبی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-  گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی این گروه، مسئولیت حمله به خط لوله گاز در منطقه «دیر علی» را بر عهده گرفت.

- وزیر خارجه فرانسه در واکنش به توافق‌نامه سه‌جانبه، آمریکا، انگلیس و استرالیا، گفت که این پیمان، نشان‌دهنده بحران در بین کشورهای متحد غربی است.

- سناتور دموکرات ایالت مینه‌سوتا در واکنش به اذعان دیرهنگام آمریکا به کشتار غیرنظامیان بی‌گناه در جریان حمله پهپادی به کابل، گفت که افرادی که در این حمله دخیل بوده‌اند، باید پاسخگو باشند.

- نخست‌وزیر انگلیس برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم آمریکا می‌شود.

- سخنگوی پیشین کاخ سفید در دولت سابق آمریکا در واکنش به اذعان واشنگتن به کشتار غیرنظامیان در کابل، گفت که دولت فعلی ایالات متحده، مایه آبروریزی در صحنه جهانی است.


 

 


 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: طالبان فرانسه داعش کرونا بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

منابع خبری رژیم صهیونیستی از حمله تظاهرات کنندگان به «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم در حاشیه تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، ساختمانی دولتی را محاصره کردند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی در آن حضور داشت.

تظاهرات کنندگان سد راه خودروی بن گویر شده و علیه او شعار داده و خواستار استعفای فوری او شدند.

به گزارش الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خیابان‌ها را مسدود کردند و پلیس قادر به کنترل آنان نیست.

برخی منابع از وقوع درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرات کنندگان مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

تظاهرات کنندگان خواستار استعفای نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

منابع عبری گزارش دادند پلیس با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه