Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده رشت و خمام در مجلس، بر لزوم توسعه «سواد حرکتی» در  دانش آموزان برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاد تاکید کرد و گفت: ورزش و تحرک به ویژه برای دانش آموزان موجب پویایی و سرزندگی می شود.

محمدرضا احمدی سنگری در جریان افتتاح یک کلاس مجهز درس تربیت بدنی مقطع ابتدایی در بخش سنگر، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: محدودیت ها کرونایی بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پایین بودن فعالیت جسمی را یکی از مشکلات جامعه امروز بیان کرد و اظهار کرد: خانواده‌ها و جامعه، سرمایه‌گذاری زیادی روی سواد خواندن و نوشتن می‌کنند که کار درستی است، اما باید برای سواد سلامت نیز که رابطه مستقیمی با تربیت بدنی و ورزش دارد، کار کنند.

نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم توسعه «سواد حرکتی» در  دانش آموزان برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاد تاکید کرد و گفت: ورزش و تحرک به ویژه برای دانش آموزان موجب پویایی و سرزندگی می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: باید برای سلامت جامعه برنامه ریزی داشته باشیم که توجه به تربیت بدنی در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور بخشدار سنگر و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان همراه بود، از یک کلاس درس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس سواد حرکتی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است، به‌نحوی که حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و وزارت آموزش و پرورش‌، رضامراد صحرایی با بیان اینکه مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد، اظهار کرد: امروز مدرسه‌ها دارای عملکرد خوبی هستند و اگر در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کردیم، نتیجه فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور در مدارس است.

وی درباره چالش‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش افزود: کم و کاستی‌هایی نیز وجود دارد و منکر آن نیستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است، به‌نحوی که حدود نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای رفته‌اند که زمینه‌ساز تضمین آینده کشور در بسیاری از حوزه‌ها و رفع مشکل بیکاری در کشور است.

کد خبر 745761

دیگر خبرها

  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • رژیم همراه با ورزش؛ ترکیبی کامل برای سلامت و آرامش
  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند